obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
vista computer geen internet
havank
Hallo allemaal,

Al een aantal weken heb ik geen internet op mijn hoofdcomputer. (Vista) Wel op mijn oude win. 98 en oud laptopje. Ik heb al een aantal keren met de helpdeks gebeld. IK ben een aantal keren alle mogelijkheden bijlangs gelopen. ZIj komen er niet uit. Alles lijkt prima?? ip enz... Ik zou teruggebeld worden door hun "tweede lijn" maar dit gebeurde niet. TOen ik terug belde bleek dat mijn klacht "afgedaan" was. "U heeft wel internet via andere comp. dus niet ons probleem maar uw eigen probleem. " Vista computer bij comp. bedrijf gehad. Daar bleek niets aan de hand. ZIj kregen direct toegang op internet......
Wat nu te doen??? "opnieuw installeren" was advies van een onvriendelijke jongeman van ZIggo....
 
Wout
@havank, kun je meer info geven over hoe je de computers aansluit! Rechtstreeks of via een router of switch?
 
havank
hoi, hier ben ik weer.
De afgelopen twee weken ben ik op vakantie geweest.
Direct weer geprobeerd of mijn internetverbinding het nog deed. En wat denk je ...... HET PROBLEEM WAS OPGELOST.
Ik had echt vanalles gedaan. Met helpdesk van alles geprobeerd maar niets hielp
Alleen via laptopje had ik vervbindeing.
Nu gewoon weer via de router. Alles doet het nu prima.
Wat het probleem is geweest is voor mij duister....... Ik denk dat het toch te maken heeft met hun signaal.
VOOR ZIGGO NOG EEN MAAR TROELA LA TROE LA LA>
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vista computer geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie