obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Film kijken
frosen
Sinds zondag heb ik een interactieve Cisco recorder van Ziggo. Ik heb een all-in one plus abonnement met tv extra.
De recorder werkt goed. Echter als ik in het menu bij films ga naar mijn tv extra abonnement krijg ik wel de films te zien en de informatie over de film.
Als ik wil kijken komt er een oranje scherm dat ik me moet abonneren. Volgens Ziggo is dat een hardnekkige storing, maar ik heb het idee dat er een instelling fout is bij hen.
Weet iemand wat het zou kunnen zijn?
 
MisterSenseo

Quote

frosen schreef:

Sinds zondag heb ik een interactieve Cisco recorder van Ziggo. Ik heb een all-in one plus abonnement met tv extra.
De recorder werkt goed. Echter als ik in het menu bij films ga naar mijn tv extra abonnement krijg ik wel de films te zien en de informatie over de film.
Als ik wil kijken komt er een oranje scherm dat ik me moet abonneren. Volgens Ziggo is dat een hardnekkige storing, maar ik heb het idee dat er een instelling fout is bij hen.
Weet iemand wat het zou kunnen zijn?


Misschien heb je het antwoord zelf net gegeven ?
"Het is een hardnekkige storing..........."
Aan de andere kant,heb je je binnenhuisinstallatie aangesloten volgens "interactieve tv" blz.26 in mijn handtekening ?
De UMU01 draaisplitter is bij interactieve tv,waar films on demand onder valt,streng verboden
Als die UMU01 draaisplitter in je wandcontactdoos zit kun je nooit films on demand kijken,welk abonnement je ook hebt.
Eerst volgens die tekening aansluiten aub en daarna graag even weer doorgeven of dit het probleem was.

Succes...Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
frosen
Gisteren Ziggo toch maar weer gebeld. Weer hadden ze het over een storing tot ik op het idee kwam dat het misschien lag aan het feit dat je bij een nieuwe smartcard alle zenders twee weken lang gratis kijken mag. Toen ging er bij Ziggo een lichtje op en moest ik mijn oude smartcard maar eens proberen.
En ja hoor, alles werkt. Kan nu elke film kijken die bij mijn Tv extra abonnement hoort.
De aansluitingen had ik overigens precies volgens de handleiding gedaan, wandcontactdoos vervangen, kabels op goede plek etc.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Film kijken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
OFFLINE MOVIES & SERIES (XL) KIJKEN VIA DE ZIGGO GO APP Ziggo nieuws : 1 13-06-2018
TV terug kijken laptop Algemeen : 7 10-04-2017
Een dag lang topvoetbal kijken met de dagpas van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 1 15-02-2017
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 6 07-12-2016
TV kijken met de Horizon mediabox in standby Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 8 22-09-2016
Advertentie