obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
1186 LJ
miyiona
Er is geschreven op de Ziggo site dat er problemen met de Humax is in regio 1186 LJ, in Amstelveen. Vanaf woensdag geen tv kunnen kijken het beeld blijft sneeuwen en het geluid ruist.
Ik probeer contact te maken maar het lukt mij niet.Uit eindelijk een vrouw van de administratie gesproken na lang proberen zou het door geven aan de technische dienst.
Gisteren heeft mijn man voetbal gemist, en dat is balen!
 
kobus1960
Dat is balen idd. Staat de humax dicht bij de TV?
Dan even de antennekabel rechtstreeks in de TV steken.
Heb je in ieder geval analoge TV.
Morgen even 1200 , lukt dat niet dan 0900-0730 bellen,
de laatste is afdeling verkoop, daar willen ze weleens doorschakelen.
Beetje aangeven dat je het meer dan zat bent helpt altijd.
Blijf wel hoffelijk, zijn ze gevoelig voor.

Het begint een beetje op de Tele2 helpdesk te lijken de laatste weken.
 
miyiona
Bedankt Kobus voor je bericht,we gaan het proberen!Zou het niet mogelijk zijn om gewoon een e-mail te schrijven en dan geholpen te worden,of ben ik nu te naïef.
WE hebben het geprobeerd met de kabel rechtstreeks in de tv te steken,helaas lukt niet.Er komt steeds een foutmelding E48-32 ik denk dat het aan het kastje ligt de Humax?
Gewijzigd door miyiona op 12-02-2012 10:47
 
kobus1960
Email sturen wordt m niet, gewoon even de storing aanmelden.
Wat bijzonder vreemd is, je kunt geen analoge TV kijken?
Dat pakket heb je altijd, als je lid bent van ziggo, dat MOET
werken. Ik krijg dus een beetje de indruk (no offence) dat
er wat fout gaat in de aansluitingen. Internet heb je immers
wel zo te zien.

De Humax resetten en opnieuw installeren al geprobeerd?
Er zijn de laatste tijd wat frequenties aangepast.
 
miyiona
Hallo Kobus,gelukkig zit ik bij tele2 voor internet,gelukkig gaat het daarmee goed.
Ik denk wel dat je gelijk hebt over de frequenties maar daar zijn we niet handig in helaas.
Wel blijkt op hun site dat de foutmelding E48-32 meerdere mensen treft,dus niet alleen wij.
Maar morgen ga ik weer proberen te bellen....als dat lukt
 
Zippo
Voor analoge tv moet je wel de ci+ mudele eruit halen.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.
 
veloci
Als je op de storingen lijst kijkt van ziggo op je postcode zie je dat er een storing is met de Humax 5100 c, deze storing heeft alleen betrekking op de interactieve/ On demand dienst van de zender HBO.
Dat is in ieder geval niet de storing die jij nu hier meld.
Je zegt dat je momenteel alleen sneeuw en ruis ziet. Staat de tv momenteel wel op het juiste HDMI/AV/Scartkabel kanaal?
Ruis/sneeuw kan namelijk niet met digitale televisie.

In een later bericht schrijf je dat je de e48 melding ziet als je de kabel rechstreeks in de tv stopt. Naar mijn weten is dit een logisch gevolg, omdat je de signaal kabel in de tv stopt en de Humax ontvanger op dat moment geen signaal toevoer heeft.

Ik zou inderdaad naar 1200 bellen, eens kijken of ze je op weg kunnen helpen.
Hier onder link naar de keuze opties in het telefoon menu van ziggo:

http://keuzemenu.info/klantenservice_...mer_ziggo/

Als ik het zo zie moet je optie 1 kiezen, daarna optie 2.

Of misschien kun je wel een handig iemand er bij laten halen om eens naar je probleem te laten kijken?
 
miyiona
Heel erg bedankt voor al je informatie,om het nog even ingewikkelder te maken dan het is ,wij hebben het hele pakket van Ziggo voor de tv maar keken naar Analoge tv vanwege mijn gehoor afwijking en ik een Senheiser gebruik om het geluid te versterken.
Maar inderdaad iemand erbij halen is de beste optie.

Maar heel erg bedankt voor al je informatie!!
 
kobus1960
De Sennheiser is op de Humax aan te sluiten, audio out.
Ik ga er hierbij gemakshalve vanuit dat je een draadloze
Sennheiser met eigen volume regeling gebruikt?

Dat kan je dus je TV óf de Humax als audiobron gebruiken. Wink
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '1186 LJ', te verwijzen!
BBcode:
HTML: