Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
1186 LJ
|
|
miyiona |
Geplaatst op 12-02-2012 09:18
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 12-02-2012 |
Er is geschreven op de Ziggo site dat er problemen met de Humax is in regio 1186 LJ, in Amstelveen. Vanaf woensdag geen tv kunnen kijken het beeld blijft sneeuwen en het geluid ruist. Ik probeer contact te maken maar het lukt mij niet.Uit eindelijk een vrouw van de administratie gesproken na lang proberen zou het door geven aan de technische dienst. Gisteren heeft mijn man voetbal gemist, en dat is balen! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 12-02-2012 09:46
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Dat is balen idd. Staat de humax dicht bij de TV? Dan even de antennekabel rechtstreeks in de TV steken. Heb je in ieder geval analoge TV. Morgen even 1200 , lukt dat niet dan 0900-0730 bellen, de laatste is afdeling verkoop, daar willen ze weleens doorschakelen. Beetje aangeven dat je het meer dan zat bent helpt altijd. Blijf wel hoffelijk, zijn ze gevoelig voor. Het begint een beetje op de Tele2 helpdesk te lijken de laatste weken. |
|
|
miyiona |
Geplaatst op 12-02-2012 10:00
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 12-02-2012 |
Bedankt Kobus voor je bericht,we gaan het proberen!Zou het niet mogelijk zijn om gewoon een e-mail te schrijven en dan geholpen te worden,of ben ik nu te naïef. WE hebben het geprobeerd met de kabel rechtstreeks in de tv te steken,helaas lukt niet.Er komt steeds een foutmelding E48-32 ik denk dat het aan het kastje ligt de Humax? Gewijzigd door miyiona op 12-02-2012 10:47 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 12-02-2012 13:14
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Email sturen wordt m niet, gewoon even de storing aanmelden. Wat bijzonder vreemd is, je kunt geen analoge TV kijken? Dat pakket heb je altijd, als je lid bent van ziggo, dat MOET werken. Ik krijg dus een beetje de indruk (no offence) dat er wat fout gaat in de aansluitingen. Internet heb je immers wel zo te zien. De Humax resetten en opnieuw installeren al geprobeerd? Er zijn de laatste tijd wat frequenties aangepast. |
|
|
miyiona |
Geplaatst op 12-02-2012 16:32
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 12-02-2012 |
Hallo Kobus,gelukkig zit ik bij tele2 voor internet,gelukkig gaat het daarmee goed. Ik denk wel dat je gelijk hebt over de frequenties maar daar zijn we niet handig in helaas. Wel blijkt op hun site dat de foutmelding E48-32 meerdere mensen treft,dus niet alleen wij. Maar morgen ga ik weer proberen te bellen....als dat lukt |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 12-02-2012 19:54
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Voor analoge tv moet je wel de ci+ mudele eruit halen.
|
|
|
veloci |
Geplaatst op 12-02-2012 19:56
|
Activiteit Berichten: 94 Lid sinds: 24-07-2011 |
Als je op de storingen lijst kijkt van ziggo op je postcode zie je dat er een storing is met de Humax 5100 c, deze storing heeft alleen betrekking op de interactieve/ On demand dienst van de zender HBO. Dat is in ieder geval niet de storing die jij nu hier meld. Je zegt dat je momenteel alleen sneeuw en ruis ziet. Staat de tv momenteel wel op het juiste HDMI/AV/Scartkabel kanaal? Ruis/sneeuw kan namelijk niet met digitale televisie. In een later bericht schrijf je dat je de e48 melding ziet als je de kabel rechstreeks in de tv stopt. Naar mijn weten is dit een logisch gevolg, omdat je de signaal kabel in de tv stopt en de Humax ontvanger op dat moment geen signaal toevoer heeft. Ik zou inderdaad naar 1200 bellen, eens kijken of ze je op weg kunnen helpen. Hier onder link naar de keuze opties in het telefoon menu van ziggo: http://keuzemenu.info/klantenservice_...mer_ziggo/ Als ik het zo zie moet je optie 1 kiezen, daarna optie 2. Of misschien kun je wel een handig iemand er bij laten halen om eens naar je probleem te laten kijken? |
|
|
miyiona |
Geplaatst op 12-02-2012 20:16
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 12-02-2012 |
Heel erg bedankt voor al je informatie,om het nog even ingewikkelder te maken dan het is ,wij hebben het hele pakket van Ziggo voor de tv maar keken naar Analoge tv vanwege mijn gehoor afwijking en ik een Senheiser gebruik om het geluid te versterken. Maar inderdaad iemand erbij halen is de beste optie. Maar heel erg bedankt voor al je informatie!! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 12-02-2012 20:51
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
De Sennheiser is op de Humax aan te sluiten, audio out. Ik ga er hierbij gemakshalve vanuit dat je een draadloze Sennheiser met eigen volume regeling gebruikt? Dat kan je dus je TV óf de Humax als audiobron gebruiken. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '1186 LJ', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie