obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
samsung ue32d5000 CI+ storing
mischa91
Hallo,

Ik heb sinds een paar uur een CI+ module met een ziggo smartcard gehaald en in me tv gedrukt.
De eerste minuten had ik goed beeld, maar nu hapert die en heb ik bij sommige zenders helemaal geen beeld of hapering met veel kleuren erdoorheen. (ned 3 en rtl 4 bijvoorbeeld).
Ik heb de coax kabel opnieuw bekeken en alles zat er netjes en goed in.
Mijn signaalsterkte zit tussen de 9-30 steeds, maar heb gelezen dat dit niet heel veel uit maakt als je beeld gewoon goed is, maar dat is bij mij dus niet het geval.
Hoe kan ik dit oplossen?

edit:
Er zijn ook heel wat zenders die het wel gewoon goed doen en helder beeld geven
 
kobus1960
Tv alle zenders opnieuw laten instellen?
 
mischa91
Meerdere keren opnieuw laten instellen, maar het hielp niet.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 23 2012 23:23:31:
Ik heb trouwens ook het kaartje getest beneden op de hd ontvanger en daar kreeg ik wel gewoon beeld, dus het kaartje is niet kapot.
Gewijzigd door mischa91 op 23-02-2012 23:23
 
Zippo

Quote

mischa91 schreef:Ik heb trouwens ook het kaartje getest beneden op de hd ontvanger en daar kreeg ik wel gewoon beeld, dus het kaartje is niet kapot.


Oh, maar het kan zijn dat je kaart zich koppelt aan de ontvanger. In dat geval kun je inloggen op ziggo.nl en in het tv gedeelte het volgende doen.

Inloggen, mijn producten, radio en telvisie, smartcards en klik op de knop herstel. Helpt dat?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
mischa91
Herstellen hielp alleen toen ik een foutmelding helemaal in het begin kreeg en ik alleen nederland 1 kon ontvangen.
Voor het probleem van nu helpt het niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'samsung ue32d5000 CI+ storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
Samsung SMT C7140 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 31-10-2017
Advertentie