obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Aanbod TV programma's
htimm
Het voortdurend wijzigen van het zenderpakket van TV en het steeds maar aanbieden van on demand TV en andere content is voor mij reden geweest om mijn abonnement bij Ziggo op te zeggen. Men is niet in staat of men wil geen goed TV pakket aanbieden. Enige jaren geleden heb ik een pakket gehad waar door de jaren heen het een en ander is uit verwijderd. Dit wordt nu als betaal TV of extra abonnement aangeboden. Wat krijg je er voor in de plaats om een gelijk aantal zenders te behouden een trits regionale zenders waar ik helemaal geen behoefte aan heb. Internet is stabiel, telefoon heb ik ook geen klachten over maar voor mij heeft het steeds wisselende zenderaanbod van Ziggo mij doen besluiten over te stappen. Gezien het gerucht dat ze gaan fuseren of over gaan naar een beursgang lijkt mij dat ik verkeerde beslissing genomen heb. Het hoogtepunt van Ziggo is mijns inziens voorbij. Verder wens ik iedereen veel (kijk)plezier bij Ziggo.SadSadSadSad
 
ArsLP
Ik ben het in grote lijnen met je eens.
Hier in Groningen hebben ze de NDR 3 van de kabel gegooid.... idioten zijn het daar.
Ook vind ik dat het beeld kwaliteit naar beneden is gegaan van de analoge zenders... volgens Ziggo is dat niet zo, mijn ervaring is anders. vrienden en kennissen zeggen ook dat het beeld kwaliteit naar beneden is gegaan sinds ze het digitale pakket echt zijn gaan promoten.
Ik wil Ziggo ook graag opzeggen, alleen ben je dan alles kwijt.... geen internet en geen telefonie meer..... hoezo koppelverkoop.... en dat terwijl dit verboden is bij de wet... Waarschijnlijk geld dit niet voor heel grote bedrijven zoals Ziggo.
Modem: Cisco EPC3925
 
kobus1960

Quote

Ik wil Ziggo ook graag opzeggen, alleen ben je dan alles kwijt.... geen internet en geen telefonie meer..... hoezo koppelverkoop.... en dat terwijl dit verboden is bij de wet... Waarschijnlijk geld dit niet voor heel grote bedrijven zoals Ziggo.


Wie heeft dit pakket willens en wetens besteld?
Hoe kom je erbij dat deze pakketten bij wet verboden zijn?
Dan is iedere ISP in overtreding!

Men verkoopt alles los, alleen vond jij het zelf wel handig, triple pakketje.

Analoog is beduidend minder dan digitaal, wat normaal is, bovendien is
Ziggo bij wet verplicht 15 analoge zenders door te geven, niets meer of minder.
Je kan Ziggo prima opzeggen, enige wat dan overblijft is schotel voor een breder
aanbod. Digitenne is een optie. Telefonie via weer een andere, vrijheid blijheid.

Maar waarom geen decodertje en digitale TV? Aan een decoder zit je namelijk altijd
vast, bij welk ander bedrijf dan Ziggo ook in groningen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanbod TV programma's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen programma-informatie beschikbaar Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 4 28-02-2017
Ziggo heeft straks vergelijkbaar aanbod KPN Ziggo nieuws : 1 24-02-2015
CI+ NEOTION geeft gecodeerd programma Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 31-12-2013
Opgenomen programma's overzetten naar pc. Digitale radio en TV via de PC : 4 28-08-2013
Aangifte programma 2012 Algemeen : 3 07-03-2013
Advertentie