obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
router achter de ubee wifi
kobus1960
Het was mijnerzijds alleen een vraag, die heb je beantwoord, prima spullen dus.
Ook geef je een prima downloadsnelheid aan, werkt dus allemaal. Yummy
 
ccc
Grin

Ik zie trouwens dat mijn "hoezo kan mijn setting het niet aan?" vraag een beetje bot over komt nu ik hem na lees. Zo was ie niet bedoelt.Smile

Ik moet wel toegeven dat mijn linksys routers welke ik voor de wifi gebruik niet die snelheden halen, maar die worden enkel alleen gebruikt voor de telefoons en ipad.
 
Zippo

Quote

ccc schreef:
Edit: @Zippo. Okay ik zal morgen eens bellen. Weet jij toevallig of het ook gewoon mogelijk is, als ik de functie nu laat uitschakelen, deze achteraf weer te laten inschakelen?


Dat moet volgens mij wel mogelijk zijn. Tip bel 1200 als je telefonie van ziggo hebt, dan is het gratis.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960

Quote

ccc schreef:

Grin

Ik zie trouwens dat mijn "hoezo kan mijn setting het niet aan?" vraag een beetje bot over komt nu ik hem na lees. Zo was ie niet bedoelt.Smile

Ik moet wel toegeven dat mijn linksys routers welke ik voor de wifi gebruik niet die snelheden halen, maar die worden enkel alleen gebruikt voor de telefoons en ipad.


Wink
 
ccc
Bedankt voor de tip Zippo.
Helaas wel 8 minuten moeten wachten, maar wel gelijk iemand die er verstand van had en binnen 1 minuut uitgeschakeld.
 
kobus1960
Gelukkig is 1200 gratis, en 8 minuten is een schijntje in vergelijking met bv. Tele2. Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'router achter de ubee wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Advertentie