obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Slechte behandeling nieuwe klant
stefenstees
Op 2 maart jl. heb ik online een alles in 1 plus abonnement afgesloten met daar bij een interactieve HD recorder. De installatie-afspraak stond gepland op woensdag 14 maart,nu kreeg ik pas vandaag per post door dat dit 28! maart is geworden. Ik heb speciaal de 14e vrij genomen om aanwezig te kunnen zijn bij de installatie en woon vanaf donderdag de 15e ook op dit adres, wat dus inhoud dat ik op deze manier 2 weken lang zonder internet en tv zit. Vanmiddag heb ik meteen contact opgenomen met de klantenservice om te vragen hoe we dit op kunnen oplossen. De mevrouw die ik sprak gaf aan de huidige afspraak te annuleren en de spullen per post op te sturen zodat we dit op tijd hebben en dus zelf moeten installeren, hier komen dan ook nog verzendkosten bij.
Hier ben ik niet blij mee maar wel mee akkoord gegaan, pas na het opnieuw door geven van alle gegevens gaf ze aan dat dit pas 20 maart kan gebeuren. Dit is echter veel te laat voor ons mede omdat mijn vriendin ook van huis uit moet werken.
 
Zippo
Misschien kan #ziggowebcare hier iets voor je betekenen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
stefenstees
Als ziggowebcare ervoor kan zorgen dat we voor komend weekend op ons nieuwe adres kunnen internetten zal ik hem/haar dankbaar zijn. Ondertussen zoek ik ook naar een oplossing bij een andere provider. Want na het komende weekend is het belangrijk dat er vanuit huis moet kunnen worden gewerkt. En daarbij is internet toch wel essentieel.
 
Puma
Je kunt ook een 3G dongle afnemen bij Ziggo voor een maand om die tijd te kunnen overbruggen. Per maand opzegbaar en redelijk snel leverbaar.

ADSL levertijd is tussen 3-5 weken. Daar schiet je dus niets mee op.

Zie hier: https://www.ziggo.nl/#producten/mobie...-internet/
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte behandeling nieuwe klant', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. Klacht over Ziggo : 2 25-11-2019
Advertentie