obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Phishing
MisterSenseo
Net zoals bij de banken is dit zogenaamd een mail van Ziggo, zogenaamd om webmail veilig te houden, met dreiging dat wanneer je het niet doet je hele email zal verdwijnen, maar in werkelijkheid is het om achter jouw inloggegevens te komen om je account over te nemen, of erger...
Zodra je dit krijgt, gewoon verwijderen en er niets mee doen.
Klik op onderstaande link om te zien hoe men te werk gaat.

http://www.fraudehelpdesk.nl/nieuwsbe...an_ziggo_1


Groetjes, MisterSenseo
 
Nicholas
Goeie tip Senseo. Ik zou er zelf nooit intrappen maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen die gewoon af en toe eens internetten zenuwachtig worden als er gesteld wordt dan hun account geblokkeerd gaat worden.

Om congestie te voorkomen, schrijven ze dan ook nog. Ik krijg juist congestie van dit soort oplichters! De zweep moet over die gasten Whip !
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Puma
tjonge jonge. Kom je nu pas mee!! Ik heb alles al ingevuld en terug verzonden.
 
kezeltje

Quote

Puma schreef:

tjonge jonge. Kom je nu pas mee!! Ik heb alles al ingevuld en terug verzonden.


Ja, klopt, je mailtje is zojuist binnengekomen.
Grin
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Phishing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
!!Phishing mail waarschuwing!! Ziggo nieuws : 1 26-06-2012
!!Phishing mail waarschuwing!! Ziggo nieuws : 3 22-05-2012
Advertentie