obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
geen internet en telefoon
Tidal
Nadat ze in januari een fout hadden gemaakt met de verhuizing heb ik een maand zonder gezeten dat is dan goed en wel opgelost heb ik nu,hele weekend geen verbinding meer. ook telefoon doet niets. Dankzij vodafone zijn we mobiel ook amper te bereiken , na paar telefoontjes moet er een monteur komen.maar die kan pas volgende week komen. Dus weer anderhalve weekafgesloten van de buitenwereld. Vind het persoonlijk wel erg lang duren. Dat voor 61.35 pet maand verlang toch wel iets snellere service. je,kan begrijpen dat langer dan een week totaal niet bereikbaar zijn via mails en telefoon niet prettig is .
 
MisterSenseo
Ik neem aan dat er na bijna 2 maanden ondertussen wel iets verbeterd is of dat je bent overgestapt.
In elk geval erg jammer dat je een topic opent om er vervolgens geen feedback meer aan te geven.
Misschien is het erbij ingeschoten, laat het nog even weten aub ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internet en telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie