obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
help help
roermondia
hallo ik zit vanaf mei vorig jaar bij ziggo alles in 1 pakket.
mijn probleem is dat mijn internet heel traag is gemiddelde snelheid 19 mb. upload is wel goed. ook val ik wel 15 keer af van het internet.(per week)
Al 9 keer is er hier een monteur geweest Ze kunnen de oorzaak niet vinden .Ook serviceplus is hier geweest.
heb ik iemand van de klachten service gesproken maar die helpen mij ook niet verder. ja ze kwamen met het idee
om een losse router te sturen dat is nu 2 maanden geleden.helaas nooit aangekomen hier. hebben ze de monteur van service plus de opdracht gegeven om de router hier te komen plaatsen. maar dat heeft de monteur dus niet gedaan. want hij zegt ik geloof niet dat dat helpt. toen heb ik de klachten service maar weer gesproken en ze zouden weer een router opsturen maar helaas weer geen router aangekomen.
ik krijg een vergoeding van 225 euro ik heb aan bel kosten gehad 138 euro dus ik krijg bijna 2 maanden gratis maar wat heb ik aan gratis als het niet werkt.
heeft hier nog iemand een idee waar het aan kan liggen niet dat ik dat hard nodig heb want ik het nu helemaal zat met ziggo hetenigste wat ik nog wil van ziggo is een redelijke vergoeding . maar als ze mij dat gaan toezeggen zal het geld wel nooit op mijn rekening aan komen.
maar ik wil toch heel graag willen weten wat het probleem zou kunnen zijn
 
Nicholas

Quote

roermondia schreef :
ook val ik wel 15 keer af van het internet. (per week)


Kijk, da's weer een van de voordelen! Maar niet te veel afvallen nou want je moet het er allemaal later weer bij eten. Pfft

Maar zonder gekheid: Vervelend voor je maar als er al zoveel bij je aan gedaan is door monteurs, etc. (die de situatie ter plekke hebben bekeken) dan is is het voor ons moeilijk om er nog
wat zinnigs over te zeggen behalve dan: hopelijk wordt het voor jou snel opgelost en zie je je centjes terug.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
roermondia

Quote

Nicholas schreef:

Quote

roermondia schreef :
ook val ik wel 15 keer af van het internet. (per week)


Kijk, da's weer een van de voordelen! Maar niet te veel afvallen nou want je moet het er allemaal later weer bij eten. Pfft

Maar zonder gekheid: Vervelend voor je maar als er al zoveel bij je aan gedaan is door monteurs, etc. (die de situatie ter plekke hebben bekeken) dan is is het voor ons moeilijk om er nog
wat zinnigs over te zeggen behalve dan: hopelijk wordt het voor jou snel opgelost en zie je je centjes terug.


Er zijn dan wel veel monteurs geweest hier maar ze doen allemaal hetzelfde.War de aarste monteur heeft nageken hebben al die andere ook gedaan
wel zeggen ze allemaal dat hier in huis alles inorde is.
dus dan zou je zeggen het is iets buiten.Maar helaas daar hebben ze na een jaar nog niets aan gedaan.
En over geld terug krijgen daar geloof ik ook niet meer in.
Ik denk dat ik maar eens wat consumenten programma's ga inschakelen zoals de bel bus van de vara
want ik zal wel iets moeten overstappen heeft geen zin want als er iets is met de kabels buitenhuis dan heb ik er ook last van bij andere providers.
ik heb bij mijn baas maar eens de klok kaarten opgevraagd die ga ik maar opsturen naar ziggo kijken als ik mijn 6 dagen die ik vrij heb moeten pakken omdat er weer een monteur langs kwam vergoed krijg
Ik betaal iedere maand buma en sena omdat ik een radio station heb via internet maar ik kan wel niet draaien.
Ik heb al 6 maanden niet kunnen draaien>
mijn kosten lopen al over de 1000 euro.
te gek voor woorden en ze doen er helemaal niets aan
 
Nicholas
Nogmaals,

Dit is vervelend, maar wij (gebruikers die andere gebruikers tips geven) kunnen hier ook niets aan doen, behalve begrip opbrengen natuurlijk.

Overstappen kan natuurlijk wel. Er liggen meerde kabels dan alleen de coax kabel. En in jouw geval snap ik niet dat je niet al eerder over gestapt bent als je al zes maanden niet hebt kunnen draaien.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'help help', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie