obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
5 Verrassingszenders van 1 mei tot 1 augustus 2012
Zippo
Verrassingszenders van 1 mei tot 1 augustus 2012

Heeft u een Alles-in-1 Plus- of Extra-pakket en bent u nieuwsgierig naar het zenderaanbod van TV Plus en TV Extra?

Tot 1 augustus 2012 maakt u gratis kennis met Slam!TV, ESPN, Baby TV, TCM (Turner Classic Movies) en History Channel, vijf zenders uit de pakketten van TV Plus en TV Extra.

Slam!TV (kanaal 355)
ESPN America (kanaal 412)
BabyTV (kanaal 310)
TCM (Turner Classic Movies) (kanaal 116)
History Channel (kanaal 207)

Bron Ziggo.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Welke zender ik er nog bij wil hebben?
Nja, sowieso vind ik dat de Discovery en History thema zenders allemaal in het pluspakket zouden moeten zitten.
Dat is nog niet met al die zenders het geval.
Greetings, Black Tiger
 
Nicholas
Ik had vroeger TV plus maar sjonge jonge, waarom dat Plus heet begrijp ik ook niet.
Kan beter TV herhaling heten wat mij betreft. Kan me dus wel vinden in wat Tiger zegt over de discovery zenders. Alhoewel je tegenwoordig gek wordt van de grote hoeveelheid reclame die op die zenders zit. Discovery channel en National Geographic waren vroeger zeer goede zenders. Maar met al die reclame!! Stuk minder.

En waarom moet die Dogwhisperer nou elke dag op tv zijn? Da's toch een complete overkill ?
Op zich een leuk programma maar 1x in de week is toch genoeg?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Sky Sports zou wel lekker zijn!!
Of ESPN Europe ipv America.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '5 Verrassingszenders van 1 mei tot 1 augustus 2012', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo sociaal jaarverslag 2012 Ziggo nieuws : 2 26-03-2013
Aangifte programma 2012 Algemeen : 3 07-03-2013
UEFA EURO 2012, EK voetbal Algemeen : 15 10-06-2012
Snelheidsverhoging 2012 Ziggo Gebruikers Groep : 17 13-05-2012
Snelheid verhoging 2012 Ziggo nieuws : 31 05-04-2012
Advertentie