obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
zer slechte behandeling en na 5 maanden nog geen afhandeling van probleem verrotte grondkabel
Drenth
Hallo,

Ik ben benieuwd of er meer mensen met hetzelfde probleem zitten als wij. Eind november werd eindelijk het probleem gevonden van onze slchte verbinding op interent en telefoon. Namelijk de kabel van het huis naar de centrale kast in de straat was verrot.
De monteur gaf een bericht door aan een andere monteur die wat later kwam kijken. Helaas de kabel was niet een stukje kapot, maar gewoon helemaal vergaan. Er zou een aannemer ingeschakeld worden die een nieuwe kabel aan zou leggen.

Dat proces wat natuurlijk steeds door de medewerkers asl zeer urgent en belachelijk wordt gekenmerkt duurt nu al bijna een half jaar.
Telefonisch steeds afgepeoierd met loze beloften. De aannemer zou ons al meerder keren gebeld moeten hebben, maar natuurlijk niet gebeurd.

Ziggo zou achter de aannemer aanbellen en zorgen dat er toch echt contact met ons opgenomen zou worden. Ook dit blijft steeds uit!
Wel steeds begrip, maar nooit een oplossing.

Slechts 1 monteur heeft ons wel serieus genomen en kwam helemaal aan het eind avn de werkweek op vrijdag laat in de middag nog langs om ons dan maar door te lussen op een andere schakelaar in de centrale kast als tijdelijke oplossing. Omdat hij het toch ook echt beschamend vond dat er nog steeds geen goede afhandeling plaats vond heeft hij zelfs een bloemetje laten sturen naar ons adres.

Heel attent natuurlijk, maar helaas zat er geen aannemer onder in de doos. En ook opnieuw geen aannemer die belde. Wij weer bellen met ziggo en opnieuw alle begrip. Letterlijk werd er gezegd "uiterlijk morgen wordt u gebeld door de aannemer" dat is dus meer dan week geleden.

Ik ben het spuugzat en betaal dus altijd al voor een abonnement op een verrotte kabel, maar sinds een halfjaar kan ook niet alleen meer slecht internetten en bellen, maar heb ik ook de meeste tijd veel zenders niet kunnen ontvangen op tv. We betalen elke maand zo rond de 90 euro ( ook eredivisie live) maar kunnen ook die zender uiteraard nu pas weer sinds kort ontvangen, terwijl het seizoen afgelopen is.

Heel heel slecht geregeld dus vanuit ziggo. Nooit een update vanuit hun kant, altijd wel begrip en dan snel verstoppen achter excuses. Een oplossing dat wil ik en vergoeding van de kosten voor service die ik nooit gehad heb.

Mijn voorspelling voor de toekomst?
We rekken het nog een poosje en zeggen dan dat de aannemer niets akn doen in verband met de zomervakantie!!!

Als de oplossing had kunnen zijn een andere provider had ik dat natuurlijk direct gedaan, maar helaas moet er gewoon een nieuwe kabel in de grond.

Wie weet hoe ik dit proces kan versnellen en bij wie ik deze klacht eens echt neer kan leggen zodat het bedrijf ziggo gedwongen wordt tot het echt oplossen?

Mijnadvies aan eventuele nieuwe klanten. Bedenk jezelf voordat je erin trapt!!!!!!!!


groet Drenth uit groningen
 
Nicholas
Hallo Drenth,

Ik kan je aanraden om alle info goed op een rijtje te zetten (met datums, beloften, etc.) en met een specificatie van de gemaakte kosten. Hou het zo objectief mogelijk en stuur het dan via de ziggo site naar hen op. Zie link hieronder.

https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...formulier/

Mijn ervaring hiermee is dat je redelijk snel een antwoord krijgt en dat er dus ook iets mee gedaan wordt.

Verder is jouw info hier ook al een versnelling omdat er geregeld ziggo webcare medewerkers langs komen hier. Die zijn ook vrij rap met oplossingen.

Hopelijk wordt het voor jou snel opgelost, laat even weten hoe het proces zich verder ontwikkelt.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Drenth
Hallo,

Bedankt voor de tip. Ik zal er werk van maken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zer slechte behandeling en na 5 maanden nog geen afhandeling van probleem verrotte grondkabel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie