obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Online tv kijken met IPad via VPN
hugoj
Hallo,

Ik heb een Ziggo all in one abo. Verder heb ik thuis een VPN server geinstalleerd.
Als ik in een hotel aanlog op de VPN en vervolgens de Ziggo app start, krijg ik de melding dat live tv niet beschikbaar is.
Als ik me echter op mijn werk op de VPN aanmeld, kan ik wel TV kijken.

Heeft ieman een idee waar dit aan kan liggen?
 
Zippo
Misschien is de snelheid van de verbinding in het hotel niet snel genoeg. Je hebt een bepaalde bandbreedte nodig.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
hugoj
Hallo,

Dankjewel voor je reactie.
Dat kan het probleem niet zijn, met mijn android telefoon kan ik op deze manier wel kijken. Bij de Android app zit ook een test optie, daar wordt een snelheid van 3-4mbps mee gemeten. Dat moet ruim voldoende zijn.
 
kobus1960
Oke, dus je hebt aan appel die niet werkt?
Die doet het bij mij sinds de update ook (nog) niet.
 
ronhoo
Hoe heb jij het eea ingesteld zodat je buitenshuis ziggo tv kunt kijkjen?
 
kobus1960
Niet, bij mij werkt het gewoon niet.
Op een galaxy S3 na inloggen feilloos.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online tv kijken met IPad via VPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
OFFLINE MOVIES & SERIES (XL) KIJKEN VIA DE ZIGGO GO APP Ziggo nieuws : 1 13-06-2018
TV terug kijken laptop Algemeen : 7 10-04-2017
Een dag lang topvoetbal kijken met de dagpas van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 1 15-02-2017
Advertentie