obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Opstarten decoder Cisco
Monteur_kees
Je zou eventueel met een andere hdmi kabel kunn proberen

Mvg, piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Jaco Hage
Bekend fenomeen.

Ik raad -zoals Piotje- zegt eerst ''zonder HDMI-kabel'' aan te sluiten en kijken of er dan nog iets gebeurt dat de Cisco aangaat.
Onderzoek ook in het menu van de TV / decoder of de ''automatische updates en/of Allshare- e.v.t. HDMI-control'' UITSTAAT. Het is vaak niet noodzakelijk dat deze functies aanstaan. Dit kan bij bepaalde Panasonic en Samsung TV's wel eens conflicten geven. (bekend probleem bij o.a. Humax decoders)
www.optimizer.co.nl - ''More technology services for you''
 
bobd
Nicholas,
De tv is een Samsung LE32B530. Ik ga bekijken hoe ik de firmware kan updaten.

Piotje,
inderdaad, lijkt me een goed idee om dit met een andere hdmi-kabel te doen.

Optimizer,
auto-update altijd al aan gehad. Geen optie voor "HDM-control".

Weer bedankt voor jullie reacties. Ik houd jullie op de hoogte.

Mvg Bob
 
Nicholas
@bob: Let wel op met die firmware, doe het alleen als je zeker van je zaak bent. En doe het precies volgens de stappen van Samsung. Indien het namelijk mis gaat zit je met een TV die niks meer doet.

Het is goed te doen maar een waarschuwing is toch wel op zijn plek vind ik. Je zou het ook eerst met een andere HDMI kabel kunnen proberen. En dan de firmware update als laatste optie nemen.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
bobd
Hallo allen,

daar zijn we dan weer. Een maandje later en alle opties nagelopen.
Zelfs met een scart-kabel blijft hij opnieuw rebooten. Nieuwe hdmi-kabel met hetzelfde resultaat. Firmware televisie na laten kijken, alles is aktueel.
Resultaat, minimaal 1 keer per dag een reboot met alle gevolgen van dien. Opgenomen programma's onderbroken en frustraties tijdens het kijken naar een film die weer eens onderbroken wordt. En Ziggo maar beweren dat er niets mis is met de decoder...
Ik ben ten einde raad. Hoe overtuig ik die mensen dat wij er alles aan gedaan hebben en dat er iets aan de hand is met de decoder ?! Frown


Bob
 
MisterSenseo
Monteur_Kees voorheen Piotje heeft eerder ook gereageerd op dit topic en krijgt dus ook de meldingen van nieuwe posts en hopenlijk zet hij hem met lichte dwang door naar Ziggo zelf zodat zij ook overtuigd raken......Wink
Ik was er eerder al van overtuigd dat jouw decoder erg ziek is en dus gerepareerd of vervangen moet worden, hopen dat Ziggo dit nu ook gaat inzien.

Edit : ik heb Monteur_Kees er een privébericht over gestuurd voor je.......Wink
Gewijzigd door MisterSenseo op 12-12-2012 19:06
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
bobd
Hallo Senseo,

alvast bedankt voor je reactie. Is het nodig dat ik via Piotje naar Ziggo ga reageren? Of moet ik afwachten?
Bij de helpdesk zal ik, denk ik, niet kunnen refereren naar Piotje.
Wel top dat jullie op deze manier reageren.

Bob
 
MisterSenseo

Quote

bobd schreef:

Hallo Senseo,

alvast bedankt voor je reactie. Is het nodig dat ik via Piotje naar Ziggo ga reageren? Of moet ik afwachten?
Bij de helpdesk zal ik, denk ik, niet kunnen refereren naar Piotje.
Wel top dat jullie op deze manier reageren.

Bob


Ik heb Monteur_Kees een PB gestuurd dus even afwachten wanneer en hoe hij reageert.
Hem kennende zal dat geen 24 uur duren maar je weet nooit.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Monteur_kees
bobd,

Stuur even via een pm je gegevens
dat zal ik kijken wat ik kan doen / overleggen met de webcare collega`s
we hebben u nu al zoveel laten proberen dat we een stapje verder gaan

mvg, Kees
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opstarten decoder Cisco', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie