obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
geluid valt weg bij afspelen
PJB1950
Behalve het nog steeds weerkerende probleem van het automatisch opnieuw opstarten van de Cisco 8485 (dit is al de derde in 5 weken!!), heb ik nu een nieuw probleem: bij het afspelen van een opgenomen programma valt het geluid geregeld weg. Ik zet de decoder dan even "uit" door rechtstreeks naar de TV te gaan. Vervolgens ga ik terug naar de decoder en dan heb ik weer geluid. Dit herhaalt zich nu al 3 maal in een uur!
Iemand een oplossing??

Groeten,
PJB
 
Nicholas
Heb je nu al een nieuwe decoder gehad ?

Gezien je vorige vraag in het forum:
http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...post_22971
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
PJB1950

Quote

Nicholas schreef:

Heb je nu al een nieuwe decoder gehad ?

Gezien je vorige vraag in het forum:
http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...post_22971


Ik heb al twee keer een nieuwe gehad!! Dit is dus mijn derde; blijkbaar is men er bij Ziggo ook van overtuigd dat er nogal wat mis is met de decoders!
 
Nicholas
En intussen al een andere TV ? Of kijk je nog op die Sony via de Scart ?
Zonder al die info is het lastig om te kijken wat nu de storing kan zijn.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
PJB1950
Die Sony ligt op de schroothoop! ik kijk nu via een Loewe Connect ID met een HDMI aansluiting op de Cisco.
 
kobus1960
Oke, dus is dit verhaal nu wel of niet opgelost?
 
PJB1950

Quote

kobus1960 schreef:

Oke, dus is dit verhaal nu wel of niet opgelost?


Nee, de problemen (het zomaar opnieuw opstarten van de decoder en het plotseling stoppen van het geluid, terwijl het beeld gewoon doorgaat) zijn nog steeds/nieuw aanwezig
 
kobus1960
Gebruik je een multifunctionele afstandbediening om al je
apparaten met 1 te kunnen bedienen?
 
PJB1950
Nee, ik gebruik de Cisco afstandsbediening voor de Cisco en de Loewe afstandsbediening voor de TV. Het geluid van de Cisco staat 'vol' open. Het volume regel ik via de Loewe. Zojuist weer even de Cisco aangezet en via de Cisco TV gekeken; viel het geluid weer weg; wel beeld; even op TV gezet en toen terug naar de Cisco en toen wel geluid. Dit is dus echt irritant.
 
Nicholas
Probeer eens een andere HDMI kabel. Er zijn gevallen bekend waarin dit de oplossing was voor het probleem.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geluid valt weg bij afspelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizonbox valt uit Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 07-06-2018
Wi-Fi valt weg, printer neemt Wi-Fi in beslag WiFi, draadloos netwerk : 2 19-11-2017
Beeld en geluid synchronisatie Algemeen : 1 20-08-2017
5ghz wifi valt weg tijdens kopieeren WiFi, draadloos netwerk : 3 21-06-2017
extra horizonbox valt weg Ziggo Gebruikers Groep : 8 24-03-2017
Advertentie