Behalve het nog steeds weerkerende probleem van het automatisch opnieuw opstarten van de Cisco 8485 (dit is al de derde in 5 weken!!), heb ik nu een nieuw probleem: bij het afspelen van een opgenomen programma valt het geluid geregeld weg. Ik zet de decoder dan even "uit" door rechtstreeks naar de TV te gaan. Vervolgens ga ik terug naar de decoder en dan heb ik weer geluid. Dit herhaalt zich nu al 3 maal in een uur!
Iemand een oplossing??
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.
En intussen al een andere TV ? Of kijk je nog op die Sony via de Scart ?
Zonder al die info is het lastig om te kijken wat nu de storing kan zijn.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.
Nee, de problemen (het zomaar opnieuw opstarten van de decoder en het plotseling stoppen van het geluid, terwijl het beeld gewoon doorgaat) zijn nog steeds/nieuw aanwezig
Nee, ik gebruik de Cisco afstandsbediening voor de Cisco en de Loewe afstandsbediening voor de TV. Het geluid van de Cisco staat 'vol' open. Het volume regel ik via de Loewe. Zojuist weer even de Cisco aangezet en via de Cisco TV gekeken; viel het geluid weer weg; wel beeld; even op TV gezet en toen terug naar de Cisco en toen wel geluid. Dit is dus echt irritant.
Probeer eens een andere HDMI kabel. Er zijn gevallen bekend waarin dit de oplossing was voor het probleem.