obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Eminent Wireless Router EM4450 op EVM3200 aansluiten
kawamaup
Hallo allemaal,

K heb een account aangemaakt omdat ik vanmiddag bij mijn ouders mijn oude Wireless Router wil installeren zodat ook zij draadloos kunnen interneppen.
Nu lees ik over allerlei ziggo instellingen maar is er een standaard instellingen lijstje wat ik kan gebruiken om de (niet door ziggo geleverde/ondersteunde) router op de EVM3200 te installeren? Ik heb al het "klikkerdeklak" plaatje geprint.

Ze zijn al bedraad via het modem maar deze wil ik (zoals zo velen) nu middels de Router laten lopen. Dus bekabeld naar de Huis-PC en draadloos voor alle mobiele rommel binnenshuis.

Ik hoop dat er hier iemand is die mij verder kan helpen zodat ik vanmiddag geen uren aan het zoeken ben naar standaard instellingen.
Voor de zekerheid; Alles uit, PC aan, laatste driver Router installeren, Modem aan, Router aan en dan instellen??

Ik hoor het graag
alvast bedankt

Maurice
 
BMP
Deze router is 54g en haalt niet de maximale snelheid wellicht beter een N wifi router aan te schaffen, dan is het alleen een kwestie van computer even fysiek aansluiten op lanpoort van de nieuwe router dan de installatie disk er in en installeren maar.

Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kawamaup
Dat zou ik moeten navragen. Volgens mij hebben ze geen heel duur abbo. Weet t niet zeker maar denk ook niet dat ze dat enorm zal boeien. In iedergeval thx voor de tip
 
briolet
Het verschil zit hem in de letters van de naam:

EVM3200 is de Modem only versie

EVW3200 is de Wireless versie met ingebouwde router.

Omdat de EVM3200 geen router heeft kun je er probleemloos en router achter hangen. Moet zelfs als je er meer dan 1 computer op wilt aansluiten.
 
kawamaup
Ze hebben zonder router 100% zeker wete dus is het de evm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eminent Wireless Router EM4450 op EVM3200 aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
EVM3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 12-06-2018
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Afsluiten gaat sneller dan (weer) aansluiten Abonnementen : 2 13-04-2017
Advertentie