Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
|
internet op nieuwe pc installeren
|
|
| mdamstel |
Geplaatst op 21-08-2008 20:00
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 20-08-2008 |
Ik heb een nieuwe pc op het Arris TM501B modem aangesloten Als ik de installatie cd van @Home draai loopt het eerste deel van de installatie goed. Hij reboot, en gaat dan verder maar de eerste test van de configuratie failed dan en vervolgens loopt de installatie cd vast. Ik heb op de oude pc met ipconfig / all de settings genoteerd, en die handmatig op de nieuwe pc gezet. De verbinding met het netwerk (tray icon) is dan goed, maar internet werkt nog steed niet. Wie weet raad? |
|
|
|
| mdamstel |
Geplaatst op 21-08-2008 20:19
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 20-08-2008 |
Quote alien schreef: even je cabelmodem van de stroom halen dan weer aanzetten, anders krijg je op de nieuwe pc geen internet. Het kabelmodem kan maar een mac adres onthouden. Dat hielp helaas niet. MAAR: Ik heb de Ziggo Thuishulp gedownload, geinstalleerd en gedraaid .... en het werkt nu als een zonnetje!! Dank voor de hulp. |
|
|
|
| docbrown |
Geplaatst op 30-08-2008 20:44
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 19-07-2008 |
Quote alien schreef: even je cabelmodem van de stroom halen dan weer aanzetten, anders krijg je op de nieuwe pc geen internet. Het kabelmodem kan maar een mac adres onthouden. De meeste Motorola Surfboard modems kunnen drie mac adressen onthouden. Alleen sommige oude (Orange) modems kunnen er maar eentje onthouden. Maar bij een telefonie modem kan het modem slechts twee mac adressen van PC's/routers onthouden omdat de MTA (het telefoniegedeelte van het modem) ook een mac adres heeft. |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet op nieuwe pc installeren', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| nieuwe modem meteen wifi problemen | Storing | : 4 | 04-11-2025 |
| Storing met internet/kabel en geen onderhoud gemeld | Storing | : 5 | 01-08-2025 |
| Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
| Nieuwe tarieven | Ziggo nieuws | : 1 | 13-05-2022 |
| PS4 wakker maken via internet? | Eigen netwerk | : 2 | 09-01-2022 |