obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
inloggen
pimmeke
hallo, waarom moet ik steeds opnieuw inloggen?
Krijg steeds de melding...server kon uw sessie niet valideren enz enz.
Wat is er fout?
 
kobus1960
Waar moet je telkens weer opnieuw inloggen?

Toevoeging:

Of heeft het met dit topic van doen?

http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...post_25615
Gewijzigd door kobus1960 op 12-03-2013 15:29
 
pimmeke

Quote

pimmeke schreef:

hallo, waarom moet ik steeds opnieuw inloggen?
Krijg steeds de melding...server kon uw sessie niet valideren enz enz.
Wat is er fout?


Ik bedoel als ik me aanmeld voor ziggowebmail dan moet ik steeds inloggen,en krijg ik bovenstaand bericht.kan dat niet handiger?
wie weet raad?
 
briolet
Je ziet hier op het "ziggo.gebruikers forum" Dus als je het over niet kunnen inloggen hebt, leek het logisch dat het om inloggen al hier ging. Ik vond het wel vreemd dat je hier een bericht kon schrijven zonder ingelogd te zijn. Wink

Ik heb het ook gehad dat ik binnen de minuut weer uitgelogd werd. Toen hielp het om tijdelijk alle cookies te accepteren. Dus ook van externe bronnen. Daarna was het over, maar kan ook toeval geweest zijn.

Dat webmail probleem is lang beschreven, maar nooit echt opgelost volgens mij.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'inloggen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen met iemand anders zn acount Algemeen : 5 05-02-2018
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk : 3 04-09-2016
inloggen UBEE UVW3226EU Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 18 27-06-2015
kan niet inloggen op cisco modem en ip adres is veranderd Ziggo Gebruikers Groep : 6 27-05-2015
Popup inloggen modem Algemeen : 2 14-10-2014
Advertentie