obey-robots.txt
21 Januari 2017, 11:51
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 48% [10 stemmen]
48% [10 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 52% [11 stemmen]
52% [11 stemmen]

Stemmen: 21
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken

net 5

veria1961
het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat Net5,maar soms ook de andere commeriele zenders erg blokkerig worden..maar op Net5 is het iedere dag raak,erg irritand als je een flim wilt gaan kijken!
enig idee waar dit vandaan komt,en hoe ik het eventueel zelf kan oplossen?
de zenders Nl 1,2,3 hebben nergens last van.
 
kobus1960
Je kan het apparaat die de zenders voor je ontvangt even opnieuw
de kanalen laten scannen, of de TV, of de digitale ontvanger.
Loop voor de zekerheid even de kabels na, stekkers er goed op,
niets veranderd in de ligging enz enz.
 
Monteur_kees
Hallo veria 1961


Net 5 HD zit in uw gemeente op 436 Mhz, dit is ook een frequentie die gebruikt wordt voor andere draadloze toepassingen,

draadloze weerstations / afstandbediengen auto / draadloze koptelefoons,/ alarmsystemen

vaak zien we dit gebreuren indien er een kabel niet goed is aangesloten of de apparatuur te dicht bij de tv staat

mvg, Kees
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
veloci
Het ligt ook niet aan de gebruikers, maar aan de bekabeling van de gebruikers. Het kan al veel winst opleveren door de bekabeling nog eens na te lopen en alle pluggen/connectoren nog eens goed vast te zetten.

Hoe vaak lees ik hier wel niet dat het toch blijkt dat de storing is veroorzaakt door binnenhuis bekabeling.
 
veria1961
veloci schreef:

Het ligt ook niet aan de gebruikers, maar aan de bekabeling van de gebruikers. Het kan al veel winst opleveren door de bekabeling nog eens na te lopen en alle pluggen/connectoren nog eens goed vast te zetten.

Hoe vaak lees ik hier wel niet dat het toch blijkt dat de storing is veroorzaakt door binnenhuis bekabeling.



als het aan kabels/pluggen ligt,dan moeten er toch meerdere kanalen blokkerig beeld geven? en niet alleen,zoals nu Net5


gr veria
 
veloci
Dat komt door de interferentie, veroorzaakt door andere draadloze apparaten/(stoor)zenders. Als een draadloos/zend apparaat op de frequentie 436mhz uitzend, en door een kabel wordt opgepikt omdat deze niet goed is aangesloten, kan een zender wat op of rond de 436mhz zit verstoord zijn.
Bij analoge TV is het zo dat 1 zender op 1 bandbreedte zit, bij digitale TV zitten er 8 zenders op een 1 bandbreedte. Dus dan kan het zo zijn dat er bij sommige zenders storing mogelijk is en andere zenders die op een andere frequentie zit niet.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Je kan het beste controleren of Politiek 24 (zit op kanaal 502) ook stoort, deze zit namelijk in dezelfde transportstroom als Net5. Is dit het geval en heb je meerdere tv's op de kabel aangesloten? Zorg er dan voor dat je de tweede (of meerdere) tv (tijdelijk) loskoppelt en sluit 1 tv/ontvanger met een zo kort mogelijke coax kabel (maximaal 10 meter) aan op de hoofdaansluiting. Kijk of je dan wel goed beeld hebt. Is het dan nog steeds niet goed, neem dan contact op met de klantenservice voor een monteursafspraak.
Ziggo WebCare Jelle
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Waar zou het probleem dan liggen, volgens de monteur? Hij laat je niet betalen wanneer je eigen bekabeling in orde is en de oorzaak in ons signaal zou zitten. Of zijn de huidige problemen later ontstaan? Na bezoek van de monteur?
Ziggo WebCare Jelle
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Als hij de 2e en 3e keer niets heeft kunnen doen maar het probleem zou ook niet bij je thuis zitten, dan zou hij ook geen kosten in rekening moeten brengen. Als je middels DM je klantnummer stuurt, zal ik kijken wat de monteur genoteerd heeft en of de kosten nu wel of niet terecht zijn. Zijn ze niet terecht, dan zal ik er voor zorgen dat deze alsnog vergoed worden.
Ziggo WebCare Jelle
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'net 5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo< 5 mins
| Desmark00:11:46
| Gilex00:29:48
| Justin2303:24:06
| MisterSenseo07:16:23
| Puma10:26:20
| misterstomp12:09:04
| Bitfreak15:01:51
| Black Tiger20:52:59
| jantje1960 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan