obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Humax 5200c
mivink
Beste mensen,
Ik heb een 5200c sinds de software update van 25 maart werkt bij mij interactieve tv heel slecht of helemaal niet.
Er is al een monteur bij geweest heeft mijn modem vervangen voor een cisco modem/router en alles door gemeten.
Heb alweer heel wat tijd aan de telefoon door gebracht met helpdesk ben nog geen steek verder.
Er wordt gezegd dat het probleem in de decoder zit,bij een kennis heb ik de decoder aan gesloten en hij werkt perfect.
Ik snap er nu helemaal niets meer van is er iemand die mij eventueel op weg kan helpen de fabrieksinstellingen heb ik zeker al een keer of 30 terug gezet. Voor de update werkte alles perfect.
Ziggo kan niets meer voor mij doen zeggen ze omdat ik de decoder niet van hun heb,ik denk dat ik maar een een andere aanbieder moet zoeken ik voel mij knap in de steek gelaten door ziggo.
Wie heeft nog suggesties.
 
kobus1960
Heb je toevallig nog zo'n UMU01 draaidoos in de aansluiting zitten?

4923160607_69c545ccd0_s
 
Gilex
Het interactieve gedeelte van de humax werkt niet via de coax Wink
Nou ja gedeeltelijk is het via internet.
Alles wat je visa het TV-Portal(itv) aanvraagt doe je op internet en de aangevraagde film/serie of uitzending gemist komt dan via kabel binnen.

Hoe heb je de humax aangesloten op je netwerk, draadloos met de humax dongle of met een netwerkkabel?
De dongle werkt wel redelijk, maar zou toch de netwerkkabel gebruiken als het kan, dat werkt beter.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
mivink
Ik heb hem beraad en onbedraad(humaxdongle) het werkt allebei heel slecht
Ik kom nu bijvoorbeeld in het tv portaal maar afspelen ho maar.
Het is allemaal gekomen sinds de laatste software update.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 21 2013 12:07:06:
Als versterker heb ik de gewone tratec versterker die ook bij de aansluit set zit.
Zoals gezegd voor de update werkte alles perfect,is die update niet ongedaan te maken?
Gewijzigd door mivink op 21-04-2013 12:07
 
Gilex
Ziggo heeft de oude portal helaas afgesloten en alles op ITV 2.0 gezet.
Dat loopt nog niet altijd even soepel idd.
Zelf heb ik sinds kort de humax als vervanging voor de cisco die kuren had. Hier werkt het gelukkig wel prima. Zeker sinds ik die dongle vervangen heb door een netwerkkabel.
Die dongle is toch net wat minder betrouwbaar.
Heb helaas dus ook geen ervaring met het oude itv portal.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
mivink
Dat is jammer van ziggo krijg ik te horen het zit inde decoder heb hem nu sinds 28 november 2012 dus de garantie zit nog goed ik ga hem morgen opsturen.
Als er niets mee aan de hand is dan gaat de rekening voor onderzoeks kosten naar ziggo dan kunnen zij het als nog oplossen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax 5200c', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Humax Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 12-01-2017
Humax IR-FOX C Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 14-10-2016
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen : 2 25-09-2016
Advertentie