obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Als dat de manier van groei is puinhoop jammer
gabriel1949
Ik was redelijk tevreden met Ziggo, en had zelf cliënten naar hun verwezen.

Maar nu komt de aap uit de mouw
Verhogen van Basis naar de 60 lukt maar niet, ofwel ik heb dat maandag aangevraagd en later nog een paar keer --- NIKS verhoging en terwijl ik het nu juist nodig ben

TV Standaard naar TV Plus, dat ook maandag j.l. doorgeven en zelf de brief ontvangen - maar geen zenders erbij
reageren op mail is nog slechter aan het worden dan het soms al was.

TOP===PUNT ook als zit Alles-aan--Sluiten niet onder Ziggo !
je betaald vooruit (waarom- bij een AH zie je ook het product) maar ze komen pas als het hun uitkomt en dat mag niet
Immers je hebt betaald en dat is in goed vertrouwen - maar ze kunnen ook failliet gaan in een week - net als een ander.
Maar erger is het als je er ook nog eens achter komt dat ze rommel leveren ofwel het modem is gemodificeerd volgens NetGear en kan dus geen upgrade krijgen van NetGear 3500

In 2010 heb ik diverse zaken moet betalen en toen is alles geïnstalleerd voor de Alles-in-Een Basis NU wil ik een stap hoger en dus ook uitgesteld tv kijken etc. en moet ik weer een monteur betalen om alle soorten aanpassingen te laten doen.
Waarom niet direct de basis bekabeling en versterker installeren en bij verhoging van abonnement dat het gelijk werkt ofwel binnen 2 dagen kan worden aangesloten
zonder kosten van een monteur

Ik vindt het allemaal triest dat ze wel reclame maken, maar nog niet hun oude cliënten goed kunnen bedienen,
En dan moet je na betaling ook nog een week wachten en dus geen rendement van je betaling - maar ook nog afwachten of die monteur luistert
En het niet aansluiten c.q. aanpassen van zenders en snelheid, dat is toch wel irritant

Geen aanbieding en toch behandelen ze "komt wel" of ik het allemaal voor niks heb gekregen, Nee dus
ik heb tot heden alles duur moeten betalen en cliënten naar hun gebracht en dan wordt je zo behandeld - terwijl met regen tv. kijken leuker is dan op een warme dag v.d. zomer

Mad
 
kobus1960
Ik begrijp even niet waarom er een monteur nodig zou zijn
om van basis naar plus te gaan. Dat kan op elk moment zonder
aanpassingen aan een werkende huisinstallatie. Die werkt nu
immers naar tevredenheid.

Waarom heb je nu wel een versterker nodig?
Ook voor het aansluiten van een te kopen PVR zijn bij een goed werkende
installatie geen wijzigingen nodig. Dus wat werkt er dan niet goed?

Vooraf betalen is een legitieme werkwijze, of je het leuk vindt of niet,
het mag. En Ziggo binnen een week failliet is wel heel onwaarschijnlijk.
 
gabriel1949
Gaat om het principe van "machtspositie van Ziggo c.q. kabelbedrijf" immers met zou ook gelijk bij aflevering kunnen scannen of voor de aflevering c.q. installatie
en op die manier kan ook gelijk het meerwerk worden voldaan.

Oude installatie: van 2010 is een eenvoudige "alles-op-een Basis geweest --- is werkte niet bij het nu door mezelf en anderen uitvoeren van de installatie van het nieuwe Cisco HD en modem en de Home Cinema set
Men had gewoon een basisprijs moeten nemen en of gelijk het zo installeren dat "inderdaad" een gewoon gebruiker het kan aansluiten zonder kans op storing
Nu heeft men zelf het verhaal verstrekt dat er een andere splitter tussen moest daar het ook om film huren etc. etc. gaat -- kortom om alles eruit te halen wat Ziggo bied.

Dat ik alles heb kunnen overnemen en daar foto's van heb gemaakt zou het toch mogelijk moeten maken dat ik het zelf wel zou kunnen- (en alles was nog maar 9 mnd. oud)


Dat ik daarnaast een goede internetverbinding wil hebben en moet hebben door Office395 en of wel ook voor Cloud en door de tabletten en diverse smart Phone is kwaliteit van belang idem als veiligheid.
Dat men toen een gemodificeerd draadloos NetGear 3500 heeft verkocht is ook nu niet passend, immers een ieder wil of hij of zij het snapt de upgrades binnenhalen zodat de apparatuur redelijk nuttig maar zeker kwaliteit blijven leveren. Dat kan niet als je niet kun upgraden - in deze heeft "Alles in Een "een zakelijk fout gemaakt. Immers men had de cliënt toen indertijd schriftelijk moeten melden dat het aangepast was en niet de originele NetGear is.

In ieder geval werkt nu eindelijk de TV plus (dat is positief na 3 dagen) nu nog de snelheid omhoog.

Maar ik blijf het jammer vinden dat ik overgeleverd ben aan een partij die Alles in een aansluit (dit is niet Ziggo)
en het gaat me ook niet om 2 dagen, maar wel om een regenweekend dat nu komt en je wel je geld kwijt bent en niet het genot mag hebben eindelijk eens tijd te hebben voor tv en dat niet kunt benutten
 
kobus1960

Quote

Dat ik alles heb kunnen overnemen en daar foto's van heb gemaakt zou het toch mogelijk moeten maken dat ik het zelf wel zou kunnen- (en alles was nog maar 9 mnd. oud)


Alle door Ziggo geleverde apparatuur is voor Ziggo aangepast.
Begrijp ik dat alles niet door Ziggo geleverd is, maar dat je het
hele spul hebt overgenomen?? Tja, dan valt Ziggo weinig te verwijten.

Bij de rechtstreeks door Ziggo geleverde pakketten zitten zg. modules
met aansluittekeningen en al, dat kan echt niet missen. Kun je achteraf
dus niet zomaar stellen dat Ziggo bij een verhoging van een pakket nog
eens de niet aanwezige apparatuur zomaar gaat verstrekken. Je hebt
het basis pakket niet eens van Ziggo betrokken.

Slechts een mening, zo lees ik het verhaal.
 
gabriel1949
Gelukkig ben ik iemand dat al kost het iets meer, het koop van de leverancier van internet etc.
Kortom ik heb in 2007 en 2010 alles van Ziggo afgenomen ofwel tegen betaling zaken van Sluit alles Aan gekocht

dus niks van derden of wat ook.

Nu heb ik van mijn vriendin alles overgenomen daar die lang met vakantie gaat en daarna een ander adres heeft.
zij had alles gekocht plm. 9 mnd. geleden van Sluit alles aan
Dus toen heeft zij alles betaald zover het niet in de reclame viel van Ziggo abonnee werven, maar toen was er ook een probleem met de monteur
ofwel 80 cm verder en het draadloze zat buiten de meterkast, nee, meneer wou dat niet. Wel zaten we tegen zijn bilnaad aan te kijken
maar goed dat is humor.

Resumerend: alles is origineel - gekocht van Alles aan Sluiten
Dat er is genoeg geld uitgeven om het nu simpel en goed aangesloten te hebben - en door de gemaakte foto's zou dat een leek kunnen doen.
Maar nee dus, want dan hoefde ik ook geen monteur te laten komen hetwelk nu wel moet.

In plaats van hier te staan - had men eerder een oplossing moeten bedenken voor de dagen geleden betaalde installatie en voor de upgrade van een gekocht NetGear 3500
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Als dat de manier van groei is puinhoop jammer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie