obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
ubee320 of cisco3925
koekoek
ik heb beide routers ontvangen, welke werkt het beste en kan ik er een als repeater of iets dergelijks gebruiken. heb nu de ubee aangesloten werkt redelijk alleen diverse programma,s werken dan niet via wifi. Ook is het signaal niet toerijkend maar beter als de cisco. Ook heb ik een dlinks router achter de router geplaatst(die had ik al) en dan werken de programma's wel (alleenook weer niet door het hele huis)
 
MisterSenseo
Ik zou eens kijken wat er voor stoorzenders in je huis aanwezig zijn, want ik werk ook al jaren met Dlink en mijn ervaring is dat de reikwijdte van het WiFi signaal meer dan ruim voldoende is, tot en met 75 meter buiten mij huis aan toe.......Wink
Vervolgens zou je het Ubee modem kunnen gebruiken, en dan met een lange netwerkkabel je Dlink elders in huis kunnen plaatsen en een 2e WiFi netwerk maken, dat voor ongeveer 15 รก 20% je WiFi van het Ubee modem overlapt, met zelfde SSID, wachtwoord en kanaal als je Ubee.
Als dan alles feilloos werkt DHCP van je Dlink uitzetten en je hebt een dubbel overlappend WiFi netwerk dekkend in je hele huis en eromheen..........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
koekoek
Dank je wel. Ik heb al twee net werken gemaakt maar nog steeds bij de Ubee problemen... ik denk dat het iets met de firwall te maken heeft maar weet niet precies wat ik moet instellen in de router...
 
MisterSenseo
Dan hoop ik dat anderen gaan reageren, ikzelf werk met het niet-draadloze Ubee modem dus ik kan je daarbij niet helpen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Ziggo-WebCare_Jelle
In de Ubee en Cisco modem wordt niets geblokkeerd. Welke programma's en/of apps. werken er niet?
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ubee320 of cisco3925', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie