obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
analoge ontvangst radio en tv is gestoord
theoziggo
Sinds vanmorgen circa 1100 uur is het analoge signaal van radio en tv niet meer te ontvangen. Ziggo per email gemeld. Ziggo gebeld geen kontakt veel wachtijd. Op de website van ziggo is er geen melding over deze huidige storing. Kortom ik mis het signaal en ik kan mijn klacht niet kwijt , terwijl een oplossing ver weg lijkt.

Om circa 2200 uur is de storing opgelost. Duur van deze storing dus 11 uren. Op mijn email over dit probleem heb ik van ziggo nog geen enkele reactie.

Op 11 september dus 8 dagen na de storing ontvang ik de eerste reactie van Ziggo op mijn email van 3 september j.l.
Aan de suggestie dat ik de aansluitingen moet gaan nakijken etc. heb ik niets, dat gaat geheel voorbij aan het feit dat er een echte storing is geweest waar men volledig aan voorbij gaat! Wat doe je nu met zo'n onnozele provider????
Gewijzigd door theoziggo op 11-09-2008 14:06
 
Anne26
Wij hebben sinds 2-09 ditzelfde probleem, 's morgens gewoon tv en in de middag was de verbinding weg. Heldesk via de website, vraagt eerst om postcode cijfers, om te kijken of er storing is of werkzaamheden.... Mijn ega heeft gebeld naar @home (want via ziggosite stond dat wij nog niet aangesloten waren bij ziggo) Daar werd gemeld dat dit weleens 48 uur kon gaan duren, inmiddels zijn de 48 uur ruimschoots voorbij en nogsteeds geen tv. Intussen de helpdesk meerdere keren gebeld of er al iets bekend was...(ze zijn erg blij met mij bij de helpdesk denk ik...) Daar werd nog wel even medegedeeld dat ze heden middag een monteur op onderzoek gestuurd hebben. Ik denk dat die man nog aan het zoeken is... Oja en aan het eidne van het gesprek zei de "aardige' meneer dat het nog weleens 48 uur kon gaan duren.ShockShockShock

Wordt het niet eens tijd na al deze meldingen om een parlementair onderzoek in te stellen naar deze m.i. dubieuze toko?Angry Hoeveel mensen zijn er nu al niet de dupe van deze ongein??

Eigenlijk te triest voor woorden dat er een hele site beschikbaar is waar je je klachten kwijt kunt over 1 bedrijf. Je kunt wel even je hart luchten natuurlijk maar of het enig effect heeft vraag ik mij af......Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'analoge ontvangst radio en tv is gestoord', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Advertentie