obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Webbrowser op Humax 5200c
loogie
Hallo Allemaal,

Ik heb eigenlijk een tweetal vragen.
Ten eerste, omdat ik het beu ben om voor programma gemist altijd te betalen vroeg ik mij af of de Humax 5200c een ingebouwde webbrowser heeft om van hieruit een internetpagina op te roepen (bijv. kijk.nl)
Zo ja, waar zit deze ergens verborgen.

Ten tweede, als ik naar programma gemist ga en ik kies voor "zenders", dan verschijnt de melding "er is geen weergave door uw actieve filtering" of "deze dienst maakt geen deel uit van uw abonnement", terwijl ik geen filter heb ingesteld.

Ik heb overigens alles in 1 plus.

Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.
Alvast bedankt.

Gr.
Loogie
 
Gilex
De humax bezit geen webbrowser helaas, Dat gaat dus niet werken.
Het andere probleem zou ik zo geen antwoord op weten eigenlijk.
Dat is net een gedeelte (uitzending gemist) wat we niet gebruiken hier.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Monteur_kees
Goeden avond Loogie,

het gaat erom of het TV abbonement Plus is
Alles in 1 Plus is geen TVplus

hier zit namelijk het verschil in

voor meer informatie
https://www.ziggo.nl/#producten/telev...nnementen/

Mvg, Kees
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webbrowser op Humax 5200c', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Humax Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 12-01-2017
Humax IR-FOX C Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 14-10-2016
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen : 2 25-09-2016
Advertentie