obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Digitale TV met analoge hd-recorder/dvd speler
TVmonster
Goedemorgen allemaal,
momenteel ontvang ik een analoog signaal van Ziggo. Vanuit de muur gaat er een coax-kabel mijn Pioneer hd-recorder annex dvd-speler in. Daarvandaan gaat er een coax- EN scartkabel naar mijn TV. Werkt prima. Alleen wil ik nu overstappen naar het totaalpakket van Ziggo en dus ook digitale TV. Ik kan dan kiezen uit een digitale ontvanger (0€) of een digitale ontvanger/hd recorder (49€).
Mijn vraag is nu: kan ik mijn bestaande hd-recorder annex dvd speler blijven gebruiken in geval van de digitale ontvanger? En als ik wel zou kiezen voor de digitale hd recorder, hoe zit het dan met het afspelen van dvd's? Ik heb afgelopen vrijdag Ziggo hierover gebeld en zowel de commercieel medewerkster als de techneut wisten het niet. "Het zou moeten werken" is mij een beetje te vaag.
Ik zou het erg jammer vinden als ik mijn hd/dvd recorder weg zou moeten doen.
Graag een reactie

Met vriendelijke groeten
Bertje
 
Zippo
Coax in digitale ontvanger (scart maar liefst hdmi naar tv), vanuit digitale ontvanger naar recorder, van recorder naar tv. Je neemt dan weliswaar analoog op maar dat heeft als voordeel dat je een andere zender digitaal kunt kijken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale TV met analoge hd-recorder/dvd speler', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
geen analoge radio Analoge radio of televisie storing : 7 06-06-2016
Advertentie