obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Verschoven TV-beeld
pakkiecamel
Hallo,

Ik ben sinds enkele maanden klant bij Ziggo (internet + tv) en heb vanaf het begin het volgende probleem: mijn beeld is verschoven, zodanig dat aan de linkerzijde op TV een deel van het beeld wegvalt. Het komt alleen voor wanneer ik de decoder (Humax) aanzet, niet wanneer ik analoog tv kijk. Het probleem lijkt hem dus niet bij de TV zelf te zitten.
De TV- en Humax-instellingen heb ik uiteraard een keer of 100 doorgenomen om te kijken of het niet gewoon handmatig te verschuiven was, maar het probleem blijft bestaan. Er zit geen mogelijkheid op de TV of de Humax om het beeld echt stapje voor stapje de ene of de andere kant op te schuiven. Door te zoomen (knop 'wide' op de afstandsbediening van de Humax) kan ik al iets meer zien, maar consequent blijft een deel aan de linkerzijde van het scherm 'naast het beeld' vallen. Heel irritant, zo valt consequent ook een deel van de digitale TV-gids naast het scherm.

Ik heb in eerste instantie (natuurlijk) contact gezocht met Ziggo, maar dat heeft helaas niets opgeleverd. Aan de telefoon wisten ze het niet, dus het handigste was om te mailen. Dat heb ik nu 4x (!!) gedaan, maar helaas zonder enige reactie daar meer op. Om nu weer in de telefoon te klimmen en vreselijk veel belkosten te maken zag ik niet zo zitten, vandaar dat ik hoop dat wellicht iemand hier het probleem kent (en de oplossing in het beste geval).

Bvd!
Groets
 
Zippo
Kun je een digitale ontvanger lenen om te testen of je het probleem dan ook hebt? Zo kun je vaststellen of het aan de humax of de tv ligt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
pakkiecamel
Ja goed idee! Ik heb nog een veel oudere ontvanger van een oud abonnement bij Ziggo (jaren terug) en die dus even geprobeerd zojuist. Had het al een beetje verwacht, maar dan gebeurt het niet. Probleem lijkt dus te liggen bij de Humax. Vraag is dan alleen: hoe los ik dit op. Zoomen kan wel op de Humax, maar het beeld naar links of naar rechts verplaatsen helaas niet.
Iemand bekend met het probleem bij deze decoder?
 
Zippo
Kan een defectje in de Humax zijn. Bel ziggo op en vertel dat het aan de humax ligt en hoe dit op te lossen is. Omruilen, reparatie, enz.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verschoven TV-beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
dubbel tv beeld Digitale radio of televisie storing : 8 30-07-2018
Beeld en geluid synchronisatie Algemeen : 1 20-08-2017
fout Ziggo betekent 72 uur wachten op beeld Klacht over Ziggo : 10 08-02-2016
groen beeld Philips tv Algemeen : 4 24-12-2015
Horizon mediabox beeld loopt vast. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 20-09-2015
Advertentie