Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
ubee achter Cisco als router
dikkedikkie
Hallo

Ik heb een Cisco van ziggo staan en nog een ubee van ziggo.
De Cisco is als modem aangesloten op de inkomende lijn van ziggo
Wat ik zou willen is de ubee op een lanpoort knopen en deze inzetten als extra router on zo het wifi bereik wat te vergroten.

Ik heb meneer google al geraadpleegd maar kan hier niets over vinden. Wellicht dat iemand me hier mee kan helpen?
De Cisco staat niet in bridged modus trouwens.

kobus1960
De Ubee is nou ook geen pronkstuk qua WiFi.
Dus of je daar wat mee opschiet..........

mesa57
Je bent vlgs. mij de eerste die dat gaat proberen. Ik zou zeggen : deel je ervaringen Smile

briolet
Gewoon proberen. Volgens mij stikt het internet van dit soort LAN-LAN aansluitingen. Niet met de Ubee, maar wel met andere routers.

Ik heb overigens geen slechte ervaring met de WiFi van de Ubee. Ik heb wel connectie problemen met de Ubee als zijn dhcp uit staat, en dat zul je moeten doen bij een lan-lan aansluiting.

Een voordeel met de Ubee: je kunt hem niet per ongeluk via WAN aansluiten. Grin

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ubee achter Cisco als router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Advertentie