obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
moeilijk te begrijpen
tinnie-53
ik stel ziggo in mailop de ziggosite een hele simpele vraag
hoezo hoor ik de telefoon niet overgaan als iemand anoniem belt?
als mensen met nummerherkenning bellen gaat de telefoon over , belt iemand anoniem ( dan dat gebeurd de laatste tijd irritant veel) dan zie ik pas later dat ik een hoop telefoontjes heb gehad want de telefoon gaat niet over...ik heb dit probleem op mijn huistelefoon (internet , telefonie en tv abonnement van ziggo )
als antwoord krijg ik me toch een mail met een hoop opties voor als je telefoon ..
hoort u ruis of een echo? nee dat hoor ik niet
herstart modem(waarom ? me foon gaat niet over als er anorniem gebeld word en daar wou ik een antwoord op )
is het probleem niet opgelost en en dan nog een hoop mededelingen wat je kan doen maar nergens is er iets in die mail te vinden over MIJN probleem.....
en tot overmaat van ramp is de laatste opmerking*blijft dit probleem zich voordoen noteerd u dan de volgende gegevens....)
kan er nou iemand gewoon een antwoord op mijn vraag geven ?
hoe goed worden mails met vragen van klanten eigelijk gelezen ?
 
kobus1960
Mag ik vragen welke telefoon hier gebruikt wordt?
Dit is namelijk geen instelling vanuit Ziggo zelf.
Misschien kunnen we wat met het type telefoon.

Hier heeft u de site waarop e.e.a. vermeld staat.
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...g-weergave
En hier de PDF met de complete telefonie handleiding.
https://static.ziggo.nl/images/handle...4-1922.pdf
 
tinnie-53
ik heb eens naar die handleidingen gekeken maar daar staat wel in hoe je een nummer kan blokkeren en zo maar niets over hoezo je de telefoon niet hoort overgaan bij anonieme nummersSmile
ik heb een malibu632.kan je daar iets mee?
het ding is al een paar jaartjes oud maar sinds een paar zie ik steeds dat ik telefoontjes heb gekregen en dat de telefoon niet is overgegaan , anoniem nummer staat er bij de ontvangen gesprekken dus ik weet niet wie belt en kan niet terugbellen Smile
 
kobus1960
Anonieme nummers kan je nooit terugbellen, dat is een keuze
van die anonieme beller, die heeft dat uitgezet. Ik kan daarover
ook niets terugvinden in de malibu623 PDF. Kan je alleen adviseren
even een telefoon te testen van iemand anders, op jouw aansluiting
dus. Stel je eigen GMS even zo in dat nummerweergave uit staat en
test het even uit. Weet je in ieder geval of het wel/niet aan je eigen
toestel ligt. Ik ga er niet vanuit dat dit een Ziggo kwestie is, dan zou
dit al veel eerder gemeld zijn hier.
 
briolet
Er zijn ook mensen die instellen dat ze nooit anonieme telefoontjes willen krijgen. Bij kpn kon je dat vroeger opgeven om anoniem te blokkeren. Dus misschien toch een instelling ergens in de telefoon?

Maar ik snap het probleem niet. Als iemand je anoniem wil bellen en niet het fatsoen heeft zich kenbaar te maken, dan hoef ik ook niet gebeld te worden. Als er 'anoniem' in beeld staat, neem ik regelmatig gewoon niet op.
 
tinnie-53
het gaat me er niet om wie belt , het gaat me erom dat de telefoon niet afgaat bij anonieme nummers(dus hij geeft de beltoon niet) en dat begrijp ik niet omdat hij het met gewone nummers wel een beltoon geeft
ik heb het met een andere telefoon naar mijn huistelefoon geprobeerd en inderdaad. mijn huistelefoon ligt naast me en gaat niet over als ik daarheen bel
dus bij anonieme nummers hoor ik geen telefoon overgaan .
iemand een idee waar dit aan kan liggen ?Wink
ty voor de antwoorden tot nu toen , Grin
 
kobus1960
Toch even een andere huistelefoon proberen, dan weet je het zeker.
 
briolet
Het zal vast wel een telefoon instelling zijn. Ik heb een willekeurige handleiding gedownload van een gigaset sl 910. Zoek je daar op 'anoniem' dan zie je dat daar de optie in zit om de bel niet over te laten gaan bij anonieme nummers. Heb je ook geen last van die anonieme mensen. (Meestal slecht volk, zoals enquêtes, verkopers etc). Bij deze gigaset gaat het via de optie om ringtonen per nummer in te stellen. Bij anoniem stel je dan gewoon 'geen' in.

Dus ik denk dat je het in de telefoon zelf moet zoeken. En waarschijnlijk kun je ook een andere beltoon instellen voor dat soort nummers. Dan kun je altijd nog beslissen of je naar de telefoon wilt lopen.
 
kobus1960

Quote

(Meestal slecht volk, zoals enquêtes, verkopers etc).

Voor oordelen heb je geen last van in ieder geval Wink
 
briolet
Tja, ik heb problemen met mensen die mij anoniem proberen te bellen. Als je mij in mijn privé domein wilt lastig vallen, moet je toch het fatsoen hebben om eerst je identiteit kenbaar te maken.

Dat neemt niet weg dat ik een enkele keer ook zelf wel anoniem bel. Bij kpn is dat een kwestie van #31# voor het nummer te plaatsen en dan is dat gesprek anoniem. Ik heb geen idee of Ziggo telefonie dat ook ondersteunt.

Maar een privé persoon zal ik nooit zo lastig vallen. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'moeilijk te begrijpen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo kan glasvezelbreuk in Maarn moeilijk herstellen Ziggo nieuws : 2 16-02-2012
2 klantnummers op 1 adres is duidelijk te moeilijk voor Ziggo-medewerkers... Klacht over Ziggo : 22 24-12-2011
Advertentie