obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Even mijn ei kwijt komen..
sausje
Hallo lezertjes,

Het zit zo, ik ben zelf onder vrijwillig bewind gezet geworden. Nu heb ik een aantal jaren bij Kemps en partners in Bunde gezeten. Maar deze waren bagger slecht met communicatie.
Hier ben ik dus ook weg gegaan, maar als "wraak" heeft de heer Kemps gewoon Ziggo niet betaald voor 3 maanden, omdat die wist dat internet voor mij belangrijk is (ben handicappend en zit de hele dag dus thuis achter de PC).
Uiteindelijk was het hele bedrag opgelopen tot een dikke €300,- en werd ik fijn afgesloten door Ziggo.
Hier is dus hetgeen waar ik mij ontzettend kwaad over maak.. Ziggo wist heel goed dat ik bewindvoering had, want zo was dat aangegeven op mijn account en de heer Kemps heeft via de speciale bewindvoerderslijn bij Ziggo mijn abonnement afgesloten. Dus er is GEEN geldig excuus voor Ziggo om NIET van mijn situatie af te weten.
Ziggo wist heel goed dat ik hier niets aan kon doen, en dat het NIET mijn verantwoording is om betalingen goed te doen.. Dit heb ik immers, volgens de wet, uit handen gegeven.
Toch word IK aansprakelijk gesteld voor iets dat ik uit handen heb gegeven, dit zou niet moeten kunnen.. Dit zou met de nieuwe wet rondom bewindvoering in 2014 veranderen, maar ook hier heeft de regering weer de keutel terug getrokken en het weer uitgesteld..
Nu is ondertussen alles betaald geworden, inclusief de extra kosten waar ik dus ook zelf voor heb moeten opdraaien ondanks dat het niet mijn schuld is, en heeft mijn nieuwe bewindvoerder op 23 dec te horen gekregen dat de aansluitprocedure weer gestart zou zijn op 19 dec en dit uiterlijk 4 werkdagen zou duren..
Ten eerste vind ik het onzin dat het 4 werkdagen moet duren om het MAC van mijn modem weer bij mijn account toe te voegen.
En ten tweede, is het tot op heden nog altijd niet gebeurd..

Dankzij dit gebeuren heb ik dus ook 6 weken zonder wat dan maar ook gezeten.. 6 weken in een huis zonder internet/tv/telefoon.. Echt een horror voor iemand zoals mij.. En daarbij is het nog altijd niet ten einde..
Proud member of Frustrated Association of International Losers Failing Against the Gifted and Superior (F.A.I.L.F.A.G.S)

My rig: http://www.sysprofile.de/id156572
 
briolet

Quote

dat de aansluitprocedure weer gestart zou zijn op 19 dec en dit uiterlijk 4 werkdagen zou duren..

Ik zie het probleen niet.
Vrijdag 20 december (werkdag 1)
Maandag 23 t/m vrijdag 27 december (kerstvakantie)
Maandag 30 t/m dinsdag 31 december (werkdag 2 & 3)
Donderdag 2 t/m vrijdag 3 januari (werkdag 4 & 5)

Dat zijn er inmiddels meer dan 4, maar rond de feestdagen blijft zoveel werk liggen dat je uitloop moet verwachten t.o.v. het reguliere schema.

Wij krijgen ook vaak genoeg klanten die zelf met vakantie gaan, maar wel verachten dat er op de werkvloer geen vakantie opgenomen wordt. Ik heb nooi begrip voor dit egoïstische denken.

Juist met de kerst en nieuwjaars periode moet je de werknemers ook gunnen dat ze een goede vakantieperiode hebben.
Gewijzigd door briolet op 06-01-2014 13:46
 
kobus1960
Triest allemaal, wij kunnen als forum in deze niets voor je doen. Helpless
 
Zippo
Ik heb webcare wel op dit onderwerp gewezen. Wellicht kunnen zij iets betekenen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Ziggo-WebCare_Ben
Goedemiddag,

Dat klinkt als een behoorlijk vervelende situatie. Graag ga ik voor je nakijken wat er precies aan de hand is en hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Zou je een privébericht kunnen sturen met bovenstaande verhaal en jouw gegevens (klantnummer / adres)?

Groet,

Ben
 
sausje
@briolet
Kerstvakantie is niet officieel zover ik weet, alleen letterlijk de 1ste en 2de kerstdagen worden geteld als geen werkdagen. Dit was tenminste zo toen ik nog voor UPC op de technische dienst werkte..

Maar goed, daar draait het uiteindelijk niet om, want ondertussen ben ik dus meer te weten gekomen.
Nu is het zo dat ze op de 16de me account gesloten hebben en dat ik geen diensten meer heb, terwijl ze naar mijn bewindvoerder iets totaal anders vertellen. (dit heb ik zwart op wit staan in een mail vanuit Ziggo)
Ze kunnen (volgens hun) nu niets meer hieraan doen en zal ik gewoon opnieuw klant moeten worden ipv me oude account weer terug te krijgen.
Er is dus sprake van GIGANTISCHE miscommunicatie vanuit Ziggo.

En dat is niet alles, als je me berichten hier terug leest, kan je zien dat ik ook GIGANTISCHE problemen heb gehad met mijn modems, dat ik in totaal 5 verschillende heb gehad tot er 1 was die wel fatsoenlijk werkte. Hiervoor heb ik toen ook 6 maanden gratis gekregen vanwege dat ik een dik jaar met problemen heb gezeten.
Nu ga ik natuurlijk WEER een nieuw modem krijgen en gaat dat gezeurs weer beginnen..
En dat alles terwijl ze gewoon mijn huidige MAC en DTV kaartje serial kunnen gebruiken om mijn huidige account weer met diensten te voorzien.. Dit is gewoon mogelijk Wink

@Zippo & @kobus1960
Bedankt beide voor het begrip Smile

@Ziggo-WebCare_Ben
Ik ga het PBtje opstellen, bedankt alvast.


Het stomme van dit alles is dat ik het geld gewoon altijd ter beschikking had, maar omdat ik net van bewindvoerder wisselde, deed de bank moeilijk de rekening over te geven naar de nieuwe, waardoor die niet aan mijn geld kwamen voor een dikke maand..
Toen ze uiteindelijk wel erbij kwamen was het dus al te laat en was ik al helemaal afgesloten Sad
Gewijzigd door sausje op 06-01-2014 17:49
Proud member of Frustrated Association of International Losers Failing Against the Gifted and Superior (F.A.I.L.F.A.G.S)

My rig: http://www.sysprofile.de/id156572
 
sausje
Even een update, zoals ik hierboven al had aangegeven was alles al opgezegd geworden door Ziggo en hebben hun fout gecommuniceerd richting mijn bewindvoering.
Als dit niet was gebeurd had ik nu nog altijd niet zonder internet/tel/tv gezeten en was het allang binnen gekomen..
Nu krijg ik dus uiteindelijk alles pas binnen op 11-01-2014 (wat waarschijnlijk maandag dus zal worden)..
Daarbij vind ik dat Ziggo ook schuldig is aan deze hele situatie.
Hun wisten maar al te goed dat ik onder bewind sta, aangezien hun het contract hebben afgesloten met mijn bewindvoerder telefonisch, en niet met mij zelf.
Daarbij heb ik zelf weinig aan deze situatie kunnen doen.. Ik kreeg wel brieven, maar meer dan die doorsturen en via mail kennisgeving maken richting mijn bewindvoerder kan ik helaas ook niet.. Ik kan niet geld toveren..
Ik vind het belachelijk dat ik door Ziggo aansprakelijk word gesteld voor iets waar ik wettelijk afstand van heb gedaan..
Aangezien Ziggo mij niet tegemoet wilt komen (met als excuus omdat het "sprake van een afsluiting door een betalingsachterstand" is) ga ik waarschijnlijk gewoon mijn akte van onvermogen inschakelen en via de rechter mijn gelijk ga halen..
Ik kan overduidelijk aantonen dat ik NIETS schuld ben in deze hele situatie maar wel VOLLEDIG benadeeld word, zou het verstandiger voor Ziggo zijn om dit zo op te lossen ipv dadelijk ook nog kosten voor de rechtszaak te moeten betalen Wink

Maar goed, ik zie wel wat de webcare verder te melden heeft, misschien dat zijn manager eens gaat nadenken en inziet dat ik hier totaal geen schuld aan heb.
(Ben begrijp mij niet fout, jij hebt hier geen schuld aan, jij doet ook alleen maar volgens de regels daar handelen Wink )
Gewijzigd door sausje op 08-01-2014 14:57
Proud member of Frustrated Association of International Losers Failing Against the Gifted and Superior (F.A.I.L.F.A.G.S)

My rig: http://www.sysprofile.de/id156572
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Even mijn ei kwijt komen..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018
Onbekende aansluiting op mijn netwerk Computer vragen : 11 12-11-2017
Kan ik mijn externe ip-adres veranderen? Hardware instellingen : 11 11-06-2017
Mijn 1e speedtest bij ZIGGO Algemeen : 18 11-06-2017
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo : 5 04-10-2016
Advertentie