obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Vervangend toestel terwijl nieuwe beloofd
MeijerB122
Hallo,
Ik moet even mijn ei kwijt. Mijn gevoel voor ziggo is met 90% gezakt...
Op 27December is mijn nieuwe decoder bezorgd. een Humax5200C.
Deze is vanaf dag 1 niet goed geweest, toestel crashed telkens wanneer het op het netwerk aangesloten werd.

Heb het forum afgezocht, en heb zelf een vraag hier gezocht, misschien dat ik het zelf zou kunnen oplossen.

Na 2 weken blijkt het nog steeds niet goed te zijn en heb ik aan de bel getrokken. Meer dan een uur werd ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Heb een aanbieding gekregen om het te late repareren, maar een nieuw toestel ga je niet repareren, maar omruilen voor een nieuwe vind ik.
Heb er niet voor niets €120,= voor betaald toch?

Uiteindelijk is besloten om het toch om te ruilen voor een nieuwe omdat de term DOA gespuit werd (kapot vanaf de fabriek volgens mij), superregeling toch??

Na een paar dagen komt dus idd een nieuwe doos via de pakketpost, mooie plakkers aan de voorkant, etc....... lijkt nieuw???

Toestel is goed, netwerk is goed maar heb gisteren een serie opgenomen en wil deze terug kijken....

Welke van de 30 die dus in het geheugen staan.... al van Juni 2013.
Heb dus geen nieuw toestel, maar een gebruikte, waar een nieuw klepje voor geplaatst is.
Het werkt wel, maar is niet conform afspraak, en hier heb ik niet voor betaald.....

Morgen maar eens weer een uurtje voor uittrekken, of kunnen jullie iets voor mij betekenen?

Gr. Bert
 
MeijerB122
Vandaag weer gebeld, en mijn gevoel van Ziggo is weer een stuk gestegen.
De eerste heldeskmedewerker vond het erg jammer en dook er meteen in, goed verhaal geschreven i.o.m zijn leidinggevende en ik werd doorverbonden aan een andere afdeling.

Hier werd het verhaal ook goed opgepakt en beide recorders gaan binnenkort op de bus, waarvoor ik een nieuw exemplaar voor terug ga krijgen..

Wordt vervolgd.
 
Black Tiger
Nou kijk aan. Soms kan een goed gesprek en een terechte klacht toch nog wel eens wonderen doen.

Hopelijk wordt het inderdaad nu echt een nieuwe. Lijkt me ook niet meer dan redelijk. Ben benieuwd binnenkort!
Greetings, Black Tiger
 
MeijerB122
Vandaag al mijn nieuwe Humax decoder ontvangen.
Toestel doet het tot nu toe ook prima, hoop dat het nu weer afgelopen is met alle problemen...

Gr.
 
Black Tiger
Nou, hartstikke mooi. Toch nog goede service. Bedankt voor de terugkoppeling!
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vervangend toestel terwijl nieuwe beloofd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Meer data en korting bij nieuwe Vodafone-abonnementen Ziggo nieuws : 7 25-05-2019
Advertentie