obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Welke router achter UBEE EVW3210
gertje77
Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik heb Ziggo internet+televisie aangevraagd. Daarbij heb ik een Ubee EVW3210 modem gekregen. Nu staat deze in de meterkast en heb ik geen bereik in mijn woonkamer met WiFi. Ik wil daarom graag een kabel trekken naar mijn woonkamer en daar een router met WiFi en 4 LAN poorten neerzetten. Hier kan ik dan mijn ps3 en pc en decoder op aansluiten. Het wifi is voor mijn telefoon en laptop. Welke router is hiervoor goed geschikt? Ik lees dat sommige routers nogal problemen geven icm het ubee modem. Ik wil max 50 euro uitgeven dus heeft iemand een suggestie? Eigenlijk moet het gewoon aansluiten zijn en vervolgens werken, want ik ben niet heel technisch hierin. Het liefst wel met snel WiFi en LAN.

Bedankt!

Groeten Girov
 
MisterSenseo
TP-Link is goed en werkt behoorlijk goed samen met Ubee.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke router achter UBEE EVW3210', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Meridian 218 achter Connectbox Eigen netwerk : 1 25-10-2017
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Advertentie