obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Humax 5200c en iPad
ErikGroot87
Dag mensen,

Ik wil graag mijn Humax 5200c bedienen met mijn iPad Air.

Hiervoor heb ik een aantal apps geïnstalleerd op de Ipad namelijk:
Media Player
TV Remote
Live TV

Nu kan ik met de app 'tv remote' verbinding maken met een ipad en signalen verzenden vanaf mijn ipad. Echter reageert de humax niet.
Ik heb 'bestanden delen' als instelling op de Humax aan staan, evenals FTP server.
Daarnaast zijn zowel mijn ipad als mijn humax met hetzelfde netwerk verbonden via WiFi.

Het lijkt wel alsof de Humax niet reageert.

Kan iemand me helpen?
 
kobus1960
Ik ga er even vanuit dat je dit al gedaan hebt. Lees even vanaf blz. 40.
http://www.myhumax.info/gebruiksaanwi...R5200c.pdf Heb je dit al gelezen, hebben we dat gehad. Wink
Bovendien, las ik in eerder topics. de netwerknaam zetten in "WORKGROUP" op
zowel je thuisnetwerk als andere apparaten, dit even ter aanvulling (Senseo).
 
MisterSenseo
De reden hiervoor is vrij simpel, de meeste mediaplayers, de 5200C daar even onder gerekend, hebben "WORKGROUP" als standaard netwerknaam en is niet te wijzigen.
Dus dan maar je eigen netwerknaam wijzigen in "WORKGROUP".........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax 5200c en iPad', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Humax Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 12-01-2017
Humax IR-FOX C Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 14-10-2016
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen : 2 25-09-2016
Advertentie