obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
video van PC op TV afspelen
spoolen
Ik wil graag videobestanden die ik op mijn PC heb staan, kunnen afspelen op mijn TV. Ik heb een Humax 5200c met Wifi dongle, die ik aangesloten heb op mijn thuisnetwerk. Mijn pc ziet de Humax ook in het netwerk. 'Inhoud delen' heb ik op 'Aan' gezet. Vervolgens heb ik de XMBC dlna software geinstalleerd op mijn pc en draaiende. Volgens de handleiding van de Humax zou ik nu vrij eenvoudig moeten kunnen browsen in de bestanden op mijn pc; maar wat nu? Volgens de handleiding zou ik op de 'Media' toets op de afstandbediening moeten drukken, maar als ik dat doe gebeurt er in het geheel niets.
 
mesa57
Probeer het eens bekabeld.
 
kezeltje
Als je op de afstandsbediening van de 5200C het zwarte ronde knopje Media indrukt (knopje onder het rode knopje), dan krijg je een lijst te zien van wat er op de Humax is opgenomen. Rechts boven staat dan hoeveel ruimte de HDD in gebruik heeft en hoeveel er nog vrij is.
Druk dan op het blauwe knopje en je kan dan kiezen voor Netwerk. Eventueel eerst op het gele knopje drukken om de keuze te maken welke bestanden je wilt zien.

succes,
Jan
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Pietervs

Quote

kezeltje schreef:


Druk dan op het blauwe knopje en je kan dan kiezen voor Netwerk. Eventueel eerst op het gele knopje drukken om de keuze te maken welke bestanden je wilt zien.

succes,
Jan


Als ik op mijn 5400C (feitelijk toch hetzelfde als de 5200, afgezien van de harddisk?) op het netwerk probeer te bladeren, crasht de 5400C en start hij opnieuw op. En ja, deze is bekabeld aangesloten...Shock
 
spoolen

Quote

kezeltje schreef:

Als je op de afstandsbediening van de 5200C het zwarte ronde knopje Media indrukt (knopje onder het rode knopje), dan krijg je een lijst te zien van wat er op de Humax is opgenomen. Rechts boven staat dan hoeveel ruimte de HDD in gebruik heeft en hoeveel er nog vrij is.
Druk dan op het blauwe knopje en je kan dan kiezen voor Netwerk. Eventueel eerst op het gele knopje drukken om de keuze te maken welke bestanden je wilt zien.

succes,
Jan


Is dit bedoeld als serieuze reactie?
 
kobus1960
@Spoolen, lijkt me serieus, Kezeltje roept vaak zinnige dingen!
 
spoolen

Quote

kobus1960 schreef:

@Spoolen, lijkt me serieus, Kezeltje roept vaak zinnige dingen!


Ah oke. Maar dan zou het wel zo fijn zijn als hij mijn bericht goed zou lezen...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'video van PC op TV afspelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afspelen dvd via Cisco 8485 vcr ingang Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 16-07-2015
Muziek afspelen via Humax iHDR-5200c lukt niet Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 2 12-04-2014
Geen Video On Demand Digitale radio of televisie storing : 2 02-02-2014
Problemen afspelen NAS mediaplayer op TV met Cisco EPC3928 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 21-11-2013
Netflix concurrent voor Video on Demand op Nederlandse tv-markt Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 22-06-2013
Advertentie