obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Aansluiting doet het maar deels
serge
Ik heb een probleem met mijn aansluiting waarvan ik niet weet hoe ik die op moet lossen. Ik heb een alles-in-1 pakket en nu ben ik net verhuisd. Ik moest een nieuwe wandcontactdoos aansluiten in de meterkast en dit ging vrijwel zonder problemen, tenminste qua internet. Dat doet het helemaal en met een uitstekende verbinding. Maar de kabeltelevisie krijg ik niet aan de praat. Ik heb dezelfde kabel gebruikt die ik ook voor mijn verhuizing had, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Maar nu krijg ik een foutmelding E52-32, wat volgens mij betekent dat het signaal niet goed doorkomt. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
 
kobus1960
Heb je wel analoge TV?
Zo ook niet, even 1200 bellen.
 
MisterSenseo
Heb je dit stappenplan < doorgenomen ?
Ik krijg het idee dat je smartcard(s) niet geactiveerd is(zijn).
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluiting doet het maar deels', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo aansluiting niet opgeleverd nieuwbouw Algemeen : 3 25-10-2019
Onbekende aansluiting op mijn netwerk Computer vragen : 11 12-11-2017
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo : 3 23-05-2017
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
aansluiting Baarle Hertog Belgie Algemeen : 4 12-01-2016
Advertentie