obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
quantis
ajacied
Hallo,ik heb een quantis 1.2 module icm LG tv.de module die ik heb gekocht onlangs is uit 2012.De tv is uit 2013 en ziggo gecertificeerd,en beide zijn geupdate tot de laatste versie.Nu is het geval dat de module soms wel en dan weer niet stoort bij het kijken naar bepaalde zenders of opnemen op de harde schijf.Bij de humax werkt alles perfect.Alles is bedraad aangesloten,zou het aan de module kunnen liggen omdat deze al uit 2012 is of ergens anders aan.Alvast thnx voor het meedenken.
 
Black Tiger
Normaliter gaat een module wel langer mee dan 1,5 a 2 jaar. Daar zouden we dus eigenlijk van uit moeten gaan.

Maar toevallig heeft een kennis een tijdje geleden ook een raar probleem gehad met een module.
Sommige zenders waren goed te kijken, maar een paar ervan gaven ruis in het beeld of soms was er zelfs niet naar te kijken vanwege strepen.

Ook hier ging het om een LG TV. Het bleek de module te zijn, want bekabeling etc. hebben we samen nagekeken en op RF (analoog dus) was het verder allemaal goed, zij het uiteraard niet zo perfect als digitaal met HDTV.

Die modules kosten echter wat geld dus nu is de vraag of er misschien iemand in je familie- of kenissenkring is, die ook een module heeft die geschikt is voor die TV, wat je even zou kunnen lenen om te testen of het de module is of iets anders.
Greetings, Black Tiger
 
ajacied
Ga idd eens kijken of iemand mij mss kan helpen met 1 module,anders zit er niks anders op dan maar 1 nieuwe te kopen lijkt me.Jammer heb dit ding pas een paar weken,soms doetie het goed dan weer niet.In ieder geval thnx voor je bijdrage Admin.Smile
 
Black Tiger
Zou ook stof kunnen zijn. De module er uit halen, eens goed blazen in module en in de bevestiging daarvan in de TV en weer er in stoppen helpt misschien ook.
Greetings, Black Tiger
 
ajacied
Heb ik gedaan,doet het weer even,alleen eurosport niet.Kijk het nu maar weer ff aan anders word het een nieuwe.Vind niemand met wie ik kan ruilen om te testen.Thnx again voor je supportSmile
 
Black Tiger
Hmmz als het alleen nog Eurosport is twijfel ik er aan of het wel de module is. Zou ook signaalsterkte kunnen zijn eventueel.

Jammer dat je niemand vindt om te testen. Zou namelijk zonde zijn van het geld als 't de module toch niet blijkt te zijn.
V.w.b. de support uiteraard graag gedaan!
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'quantis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Quantis CI+ 1.3 software update fail. Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 6 21-10-2014
Advertentie