obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
module
mariap1
Het probleem is opgelost , ik heb ook naar de sharp een mailtje
gedaan, kreeg uitleg .
Nadat de TV alle zenders gevonden heeft, zal deze automatisch op NL1 in HD springen (free to air). Zet uw televisie dan op een zender welke nog gecodeerd is en plaats uw CI+ module op de juiste wijze terug in het slot van de TV.

Indien de module op de juiste wijze is geplaatst, zal er in het scherm de melding komen dat de module is geplaatst en deze bezig is met authentiseren. Dit kan enkele minuten duren, waarna dit automatisch zal omslaan naar beeld en geluid
bedankt voor het meedenkenSmile
 
BMP
Ik had je het antwoord al gegeven in mijn eerste reactie,
maar goed,.... mooi dat het is opgelost Cool
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'module', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing : 18 01-01-2017
Verzamelklachtentopic Ziggo terugplaatsen ci+ update @Smit module (Paarse en blauwe) Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 11 17-07-2014
CI+ module Digitale radio of televisie storing : 10 01-04-2014
CAM-module voor PC? Digitale radio en TV via de PC : 7 23-12-2013
Tv geschikt voor interactieve CI-module? Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 2 03-09-2013
Advertentie