obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Tv geschikt voor interactieve CI-module?
Ingrid65
Volgens de nieuwsbrief en de Ziggo site komt interactieve tv ook beschikbaar zonder los kastje, met een interactieve CI-kaart. Je tv moet daar dan wel geschikt voor zijn, helder.

Volgens het overzicht komt mijn tv niet in aanmerking. Maar de tv heeft ook internet, dus ik vroeg het me toch af, of hij, ook al staat hij niet vermeld in de lijst met geschikte tv's, toch in aanmerking komt.
Het is de volgende tv: http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/televisions/tv-archive/LE40C750R2WXXN

Dank en groet
Ingrid

Zippo
Mijn redelijk recente philips tv staat ook niet in het overzicht. Ik ga er dus van uit dat ik niet via de CI+ kaart/module van interactieve televisie gebruik kan maken. De tv heeft overigens ook een internet aansluiting.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv geschikt voor interactieve CI-module?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hilversum klaar voor Gigabit-internet, twee derde van Nederland zsm Ziggo nieuws : 1 12-11-2019
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20% Ziggo nieuws : 22 30-07-2019
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset : 19 27-08-2018
Advertentie
data-full-width-responsive="true">