obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Ziggobapp
Bommeltje
Op mijn Samsung S5 krijg ik de foutmelding: Ping onvoldoende
Dit terwijl de wifi-verbinding prima is, ik kijk er ziggo-tv mee. Gisteren heeft de ziggo-monteur een nieuw cisco-modem geïnstalleerd maar ondanks dit blijft de ping onvoldoende.
De helpdesk zag wel dat er meer meldingen waren maar wist geen oplossing, heeft iemand een idee?
 
Zippo
Heb je een antivirus app o.i.d. geïnstalleerd?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Bommeltje
Yep AVG antivirus op mijn smartphone. Bijt dat?
 
Zippo
Misschien. Je zou AVG eens kunnen verwijderen en dan nogmaals testen.
Ik heb een S4 ook met AVG en heb geen ping problemen. Het zou dus evengoed een andere app kunnen zijn.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Bommeltje
Dank je voor de antwoorden maar uninstall van de antivirus werkt niet. Ik denk dat ik maar wacht totdat Ziggo met iets komt wat wel werkt en geef ze ondertussen een dikke min want zo bijzonder is mijn situatie niet.
 
BMP
Antivirus op een android controleert alleen een app na de installatie doet niks in realtime
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
mesa57
Zelfde op een samsung S3.
De Ziggo bapp werkt niet goed op samsungs.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggobapp', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie