obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
opname op humax ook op tv in de slaapkamer bekijken
remkosp
Hoi Allemaal,

Op dit moment heb ik nog een oude videorecorder en een harddiskrecorder met DVD-writer voor het analoge signaal op de kabel. Als ik iets op de videorecorder of harddiskrecorder heb opgenomen kan ik dat (wanneer ik met de tv afstem op het kanaal van de videorecorder) op elke analoge televisie in huis bekijken. De harddiskrecorder heeft het inmiddels begeven en ik moet op zoek naar een nieuwe oplossing.

In de winkel adviseerd men een Humax 5200. Geschikt voor digitale tv met een harddiskrecorder. Echter ik kan alleen op de tv waarmee de humax rechtstreeks is verbonden de opnames bekijken. Nu zag ik dat de humax ook de opname via het netwerk beschikbaar kan stellen (mediaserver).

Is het mogelijk met een nieuwe smart-tv in de slaapkamer de opname via dlna te bekijken? Zijn er problemen te verwachten bij bepaalde merken tv's in combinatie met de Humax?

Heeft iemand een betere oplossing om op 1 plek digitale tv op te nemen en beschikbaar te stellen aan alle andere tv's in huis.

Bedankt voor het meedenken!
Remko
 
kobus1960
In principe is Ziggo apparatuur daar niet voor geschikt.
Ziggo heeft daar diensten voor, net als de omroep organisaties.
Uiteraard uit commercieel oogpunt.
Leuk alternatief is XBMC, google is je vriend. Secret
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opname op humax ook op tv in de slaapkamer bekijken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Opname stopt na uitzetten tv Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-01-2018
Humax Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 12-01-2017
Humax IR-FOX C Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 14-10-2016
Advertentie