obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Alleen zwart-wit beeld met Samsung SMT-C7140
mmvandoorn
Sinds kort heb ik alleen zwart-wit beeld op alle zenders als ik via de Samsung SMT-C7140 kijk. Als ik analoog kijk heb ik kleur, dus aan de tv ligt het niet. Ik heb ook alle scartkabels gecontroleerd en verwissels, dit baat ook niet. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
 
hansje2
controleer de instelling voor video uitgang, kies hier RGB of video.
 
mmvandoorn
En waar kan ik deze instelling vinden? Ik heb het hele menu doorgelopen maar kan het niet vinden. En in de handleiding kan ik het ook niet vinden.
 
Black Tiger
Misschien een vraag ten overvloede, maar je hebt wel de onderste scart poort in gebruik en niet de bovenste?
Ook resolutie bij scart gebruik mag niet hoger staan dan 576i.

Als dat allemaal in orde is zou je nog eens fabrieksinstellingen kunnen proberen. Indien dat ook niet helpt, kun je vermoedelijk het beste even contact opnemen met de klantenservice.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alleen zwart-wit beeld met Samsung SMT-C7140', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
dubbel tv beeld Digitale radio of televisie storing : 8 30-07-2018
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
Samsung SMT C7140 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 31-10-2017
Advertentie