obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
iTV-540
berrie
Deze foutmelding iTV-540 kreeg ik bij de installatie van de Samsung SMT-C7140. Helpdesk Ziggo kon mij niet helpen en adviseerde nog een keer terug te bellen. Pff, Interactieve TV mogelijkheden kan ik dus niet gebruiken.
Ik lees intussen dat deze foutmelding meer voorkomt maar een adequate oplossing heb ik nog niet gezien. Wie weet raad?
 
almodovaris
Naar fabrieksinstellingen terugzetten. Indien software upgrade wordt aangeboden, niet weigeren. Nieuwe frequentie is 474 (of 474000).
 
berrie
Hallo,
Bedankt voor je reactie. Echter, mbv Ziggo helpdesk heb ik al de fabrieksinstellingen teruggezet en alles opnieuw geïnstalleerd. De nieuwste update is geïnstalleerd en de nieuwe frequenties zijn ingevoerd. Ziggo heeft probleem doorgegeven aan de 2e lijn. Ik wacht hun reactie ook af.
Helaas nog steeds de foutmelding.
 
tjepman
Heb je al eens geprobeerd de stroomstekker er uit te trekken, 10 seconden er uit te laten en dan weer in te steken?
Dat wil wel eens helpen. had nl hetzelfde probleem...
Suc6.
 
berrie
Hallo,
Bedankt voor je reactie.
Mijn excuses, probleem is in dec al opgelost door 2e lijn helpdesk Ziggo.
 
tjepman
Cheer...Grin
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'iTV-540', te verwijzen!
BBcode:
HTML: