obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Fiber probeert Cogas klanten over te halen in Twente
Zippo
Zaterdag een reclame krantje van Fiber op de mat gevonden.
Fiber probeert te profiteren van het gedwongen einde van ziggo in cogas gebied.

Maar dit zijn de nadelen:
  • Ze hebben op het oog een mooi aanbod, maar na de kortingsperiode ben je duurder uit.
  • Fiber is een jonge internet aanbieder, als je zoekt op problemen kom je er legio tegen. Daarom misschien wel de naamswisseling van Fype naar Fiber.
  • De snelheidsverdubbelaar van 50 naar 100Mbit is maar voor een jaar. Bovendien niet zeker, afhankelijk van aantal aanmeldingen.
  • Als je kijkt naar het 100Mbit pakket dan ben je al duurder uit als bij Caiway en kun je je oude kabel en apparatuur blijven gebruiken.
  • Bij een fiber all in one pakket is al je oude apparatuur en bekabeling waardeloos geworden.
  • Per tv moet je kosten maken in de vorm van huur van apparatuur.


Fiber.nl, "Vergelijk ons gerust". Advies, "Vergeet fiber.nl gerust".
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
marktn
* Duurder, inderdaad als je veel tv's thuis hebt.
* Inderdaad een jonge provider, echter Ziggo was dit ook ooit Wink Echter als je de helpdesk met technische vragen bestormd dan krijg je bij Caiway geen antwoorden, bij Fiber moet ik zeggen weten ze overal antwoord op. En anders zoeken ze het uit.
* de snelheidsverdubbelaar gaat door.
* Ben blij dat ik van mijn oude apparatuur af ben, de Cisco ontvangers hebben nogal wat bugs en zijn traag. Interactief werkt niet meer bij Caiway.
* Bij Fiber inderdaad huren, ideaal je hebt geen aanschaf bij defecte apparatuur. Nadeel inderdaad vervangen van Coax naar utp kabels
Echter wat Caiway niet vermeld is de uitrol van het 4G netwerk. Coax kabels moeten na uitrol van de 4G , 4G-proof zijn! Dus kabels vervangen moeten we toch. Daarbij zij UTP kabels niet duur in aanschaf, 4G proof coax wel.
Echter wel over interactief en opnemen in de Cloud.

Hoe lang zal het duren dat Caiway de kabel afstoot? We hebben immers ook geen 2 gasleidingen en 2 waterleidingen. Dan kun je bij Caiway ook de oude apparatuur weggooien want dan is er geen coax meer. En de apparatuur huren per maand.

Voor mij de overstap naar Fiber. En niet gedwongen naar Caiway, zoals Cogas het graag had gezien! Was graag bij ziggo gebleven.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fiber probeert Cogas klanten over te halen in Twente', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Advertentie