obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Samsung C7140
hocker
Binnen drie maanden heb ik weer problemen met de interactieve verbinding. Na uitgebreide telefonische hulp van Ziggo technici krijg ik wederom een vervangend apparaat. Ik hoop nu op een ander merk, want tot nu toe is het waardeloos. De verbinding werkt een aantal dagen en dan...melding E38-32. De laatste keer te gelijke tijd bij de zender update.
Alles is geprobeerd: 1. Fabrieksherstel; bekabeld en via WiFi; updates opgehaald...was niet nodig etc.
Ben ik de enige??
 
rolandenange
Sinds 3 maanden ook een C7140 in bezit. Tot 22 feb, geen problemen. Ook nu geen interactieve verbinding wat ik ook probeer. Nu de vraag waar zit het probleem. De C7140 geeft aan de je verbonden bent, ligt het toch bij Ziggo?
 
hocker
Hoogst waarschijnlijk heb ik het probleem opgelost.

Ik zou het op prijs stellen om in contact te komen met deze gebruiker
of dat één van de technici met mij contact opneemt.

Morgen ben ik 's middags bereikbaar liefst eerst even een mailtje.
 
MisterSenseo
Of je kunt je ervaringen hier delen met ons, dan hebben veel meer mensen er misschien iets aan?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
hocker
De melding E38-32 kwam steeds weer op, wat ik ook gecontroleerd of gereset had. Steeds weer werd getwijfeld aan de bekabeling etc. Bij WiFi werd overigens hetzelfde probleem geconstateerd.
Gezien de melding en de info dacht ik aan onjuiste commando van knop in bediening.
(Opmerking bij E-melding kan de zender niet vinden o.i.d.)

Ik heb nagenoeg alles geprobeerd.
Na info Ziggo en een hoop geklaag ontvang een dezer dagen een ruilobject.

Gisteravond gekeken naar een lopend opgenomen programma. Na einde gestopt via stopknop.
Vervolgens via rode knop (tools) programma willen verwijderen, echter na wederom op rode knop gedrukt te hebben (per abuis) verscheen plotseling de interactieve verbinding. Opmerking: e.e.a. deed zich voor op NPO 1.

Nu enige malen getest en e.e.a. werkt weer naar behoren.

Hopelijk gaat nu alles goed.

Groet,
 
MisterSenseo
Heel vaak ontdek je iets per abuis, da's het geheim van vele ontdekkingen hihi.
Mooi dat het naar behoren lijkt te werken en dank voor de terugkoppeling.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
rolandenange
Vreemde situatie . Maar ook bij mij werkt alles ineens weer naar behoren. Ik heb vernomen dat de storing in een hub van Samsung lag.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung C7140', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
Samsung SMT C7140 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 31-10-2017
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing : 5 17-08-2016
Advertentie