obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Datalimiet
napoleon
Voorheen had ik bij Orange geen datalimiet, bij Ziggo werkt men met een "fair use" policy, wat inhoud dat je een bepaald aantal Mb's mag gebruiken en dat je bij overschrijding nog eens een extra factuur krijgt,... tel uit je winst, by the way. zelfs klantenservice van Ziggo doen of hun neus bloed als je hen confronteer met hun fair use policy, "we hebben er nog nooit van gehoord" was ook een veel voorkomend antwoord als je vroeg hoeveel data je per maand gratis kon gebruiken.

Dit is nou een van de bekende addertjes onder het gras

de klanten gewoon geld uit de zak kloppen
Volgens mij gaat het bij Ziggo puur om de centen want ze zoeken op alle fronten naar mogelijkheden om hun abonnees verder uit te kleden.
Wordt het weer eens tijd om de consumentenbond in te schakelen want de "die hards" onder de gamers kunnen maandelijks een gepeperde rekening tegemoet zien.
 
Zippo
Er loopt al een vergelijkbare thread, ZIE DEZE
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Jovel
Ziggo gebruikt geen datalimiet in het gewoone verkeer,
alleen bij het gebruik van de ziggo nieuwsgroepen wordt bij de goedkope abonnementen een download limiet gehanteerd.
Anders niet.
Maar je mag mij geloven, ook al zit je boven je limiet, er is tot op dit moment zover ik het weet, nooit iemand aangesproken op zijn of haar download gedrag.

 
napoleon
Hey Jovel

Laten we hopen dat je gelijk heb, voor mij in ieder geval een zorg minder, nu nog de internetverbinding constant houden zonder storingen, en dan pas hebben we een aardige provider, alhoewel ze zullen binnenkort wel de snelheid moeten verhogen omdat de concurent niet stil zit.
UPC gaat naar 60 Mb/s en 100 Mb/s en XMS geeft al 50Mb/s. Ik hoop dat Ziggo dit voorbeeld zal volgen desnoods met nog hogere snelheden want het kan zie onderstaand link.

http://www.nujij.nl/sigbritt-van-75-krijgt-snelste-internetverbinding-ter-wereld.603781.lynkx
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Datalimiet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Datalimiet Algemeen : 3 10-06-2009
Advertentie