Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
Signaalstatus!
|
|
gabriel1949 |
Geplaatst op 07-05-2015 10:24
|
Activiteit » Steenwijk » 8331XV » TV + Internet Z2 » Horizon » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 37 Lid sinds: 23-05-2013 |
Zal wel niet hier horen, maar Alles werkte goed, tot er vorige week blijkbaar toch iets vreemds is gebeurt Nu is dus nog de TV Signaalstatus niet omhoog te krijgen, terwijl het geheel nu maar 1 meter vanaf het muur contract staat c.q. antenne Signaalsterkte is nu 41 En dat is toch een beetje weinig, logisch blijkbaar dat ik storing in de beelden heb (andere vreemde situatie staat bij mobiel, en dat is toch te gek voor woorden) |
|
|
toetsie |
Geplaatst op 07-05-2015 21:12
|
Activiteit » Capelle aan den IJssel » Alles-in-1 Extra » Ubee EVW320B WiFi » Netgear WNDR4500v2 » TV Extra » CI+ Module Neotion Berichten: 15 Lid sinds: 12-09-2012 |
Ik heb zenders met signaalsterkte 46 en heb toch goed beeld. Volgens mij is signaalkwaliteit belangrijker, dus is bij mij 100. Koos
|
|
|
gabriel1949 |
Geplaatst op 08-05-2015 17:03
|
Activiteit » Steenwijk » 8331XV » TV + Internet Z2 » Horizon » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 37 Lid sinds: 23-05-2013 |
Koos, aan dat antwoord heb ik toch niks! De kabels zijn goed, idem het contact in de meterkast. Uit aan ook regelmatig uitgeprobeerd - dat waarom is de signaalsterkte gedaald in een week tijd! |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 08-05-2015 19:05
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Als je ervan overtuigd bent dat het absoluut niet aan jouw binnenhuisinstallatie kan liggen zou ik toch even met Ziggo bellen en een monteur laten komen. Het kan zijn dat er buiten iets niet goed zit maar wees er wel eerst zeker van, blijkt het tóch binnen te zitten betaal je de rekening van de monteur ! Zo op het eerst gezicht lijkt het in orde te zijn, check de connectoren nog ff dubbel, zet desnoods je decoder terug naar fabrieksinstellingen, dus even van voor af aan opnieuw beginnen............is het daarna niets beter, dan even bellen. Succes, Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Signaalstatus!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie