obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
install.horizon mediabox
amsterdam
heb gisterën ontvangen de horizon mediabox; bij installeren daarvan krijg ik melding:uw mediabox heeft geen verbinding meer met upc; foutcode 1030;
heb daar melding van gemaakt bij ziggo
aangezien de startdatum van mijn nieuwe pakket 04 08 2015 , kan ik tot die tijd geen mediabox verder installaleren c.q. gebruiken tot 04082015 daar er volgens ziggo geen id is . eea moet eersrt afgestemd worden met upc en ziggo
ik vind dat raar. het moet toch mogelijk wezen om voor een zeer jarenlange trouwe klant te regelen zijn dat de knop per heden al wordt ovérgezet, zodat ik verder kan gaan met de installatie van mediabox horizon tv
maar dat kon niet eerder dan 0408.
vandaar dat ik me tot jullie wend,. misschien dat jullie hier iets aan kunnen doen.
gr
dick v amsterdam
 
MisterSenseo
Ik heb het Webcareteam erop attent gemaakt, aangezien dit iets administratiefs is kunnen wij als forumleden niet zo veel.......Wink

Succes ermee,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
amsterdam
hartelijk dank voor je berichtje. ik hoop dat het iets kan opleverrn
nogmaals bedankt voor de moeite
vr gr
dick v amsterdam
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'install.horizon mediabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Mediabox next ? Algemeen : 11 19-07-2019
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
Advertentie