obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Samsung dcb-b270r
olds521951
HOI : Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag.
Ik heb een Sony tv met een aansluiting voor het kaartje.
Ik gebruik nu de Samsung DCB-B270R ontvanger maar sinds kort zijn er verschillende zenders die niet meer doorkomen en E48 geen signaal aangeven.
O.a WDR--SYFY HD--Eurosport 2 en NPO komen niet meer door.
Is de bovenstaande ontvanger niet goed meer of veroudert of kan het iets anders zijn.
Ik heb ook een Neotion Module die aan de zijkant in de TV kan maar als ik dat doe komt er in beeld : Zenders worden gezocht.
Maar na een uur is er nog geen resultaat.
Kan ik eventueel de Neotion Module gebruiken of moet er meer gedaan worden.
Ik hoop dat het duidelijk genoeg overkomt en dat iemand een oplossing heeft.
Alvast bedankt. Gr. John
 
Matty
Hoi Olds,

https://www.ziggo.nl/klantenservice/t...-melding// heb je deze stappen al een keer ondernomen?

voor de Neorion Module kan ik je helaas geen antwoord geven deze heb ik geen ervaring mee misschien iemand anders wel.

Success

Matty
 
Matty
https://www.ziggo.nl/klantenservice/t...stalleren/

Misschien heb je daar iets aan ?
 
olds521951
HOI Matty : Bedankt voor de snelle reactie .
Ik heb de storingsschecker geraadpleegd en er staat op : Er gaat iets mis.
Ik heb de tv. zenders opnieuw geinstalleerd en geen resultaat.
De module die ik heb staat niet op de lijst van de aangegeven merken en heb reactie gevraagd van Ziggo.
Dus nog geen resultaat en aangezien ik tijd nodig heb om het te snappen is een telefoontje naar Ziggo ook nog geen optie.
Dat gaat te snel om het te begrijpen.
Ik zou het graag stap voor stap uitgelegd zien op papier of mail.
Dus ik wacht nog wat reacties af. Gr.
 
Matty
Hoi John,

https://www.ziggo.nl/klantenservice/t...ci-module/ misschien zou je deze kunnen proberen te volgen het gaat over zo'n module dat je misschien een ander type hebt kan wel iets uitmaken maar niet geschoten is altijd mis.

Bellen met de klantenservice als dat geen optie is is er misschien een handig persoon die in je vrienden of kennissen kring die je ermee kan helpen?

Wel heel jammer dat het opnieuw instellen van de kanalen geen resultaat heeft en het probleem blijkbaar toch ergens anders ligt.

Ik wens je veel succes ermee !

En snel antwoorden ach geen probleem kleine moeite of even wat neer te zetten voor iemand die een probleempje heeft.

Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung dcb-b270r', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
Samsung SMT C7140 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 31-10-2017
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing : 5 17-08-2016
Advertentie