obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
AOP vervangen
jvd1946
Ik overweeg om gebruik te maken van de tieneuro actie voor internet en bellen van Ziggo. De groene kabel komt binnen in de woonkamer en is gemonteerd op een inbouwdoos (waarschijnlijk een ringdoos?). Hierop is een TV aangesloten en intern gaat een coax naar de meterkast vanwaar via een splitter twee andere tv's zijn aangesloten. Ik begrijp dat de huidige inbouw doos in de woonkamer vervangen moet worden door een DIO met daarop een verdeler. Mijn vraag is nu:
1. Kan die DIO worden ingebouwd
2. Kan de coax die naar de meterkast gaat op de verdeler worden aangesloten of moet er een nieuwe kabel naar de meterkast worden gelegd.
 
Matty
Hoi jvd1946,

Dit is een vrij specifieke vraag die enkel door een monteur ter plaatse beantwoord kan worden.

De inbouwdoos is nu je allereerste aansluiting in je woning en heeft waarschijnlijk 2 uitgangen radio en tv ?
voor internet via een horizon box zal er weinig veranderd hoeven te worden aangezien deze gewoon op die aansluiting aangesloten kan worden het word anders met een los modem dan moet het gesplitst worden zodat je modem ook zijn aansluiting heeft.

Denk dat je het beste met een expert in de buurt kan praten of een monteur kan laten komen om het ter plaatste te bekijken

Mattty.
 
jvd1946
Hallo Matty,

Bedankt voor het antwoord. De aansluiting heeft inderdaad twee uitgangen (radio en tv). Dit lijkt een goede oplossing. Ik begrijp uit de documentatie dat ik de media box dan kan aansluiten op bestaande thuisnetwerk.
 
Matty
Hoi jvd1946,

De horizon heeft inderdaad de mogelijkheid om hem aan te sluiten op je bestaande thuisnetwerk.

Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'AOP vervangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Cisco 8485DVB harddisk vervangen Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 8 18-09-2013
Ziggo firmware Netgear WNR3500 v2 vervangen door Netgear firmware Firmware : 12 24-07-2010
Ziggo wifi router vervangen Eigen netwerk : 9 08-06-2009
Advertentie