obey-robots.txt
26 April 2017, 17:36
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 38% [14 stemmen]
38% [14 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 62% [23 stemmen]
62% [23 stemmen]

Stemmen: 37
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Forum bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp
  Onderwerp Auteur X bekeken antwoorden Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

AOP vervangen « Ga naar bericht

Hoi jvd1946, De horizon heeft inderdaad de mogelijkheid om hem aan te sluiten op je bestaande thuisnetwerk. Matty

jvd1946 2027 3 30-09-2015
door Matty
Geen nieuwe berichten

Hoofdaansluiting verouderd mbt nieuwe modem? « Ga naar bericht

Draadloos TV signaal doorgeven is in bepaalde gevallen wel mogelijk. Kijk eens naar de Marmitek producten. Of anders heeft Philips tegenwoordig ook dingen er voor. Zoek op Google even op "draadl...

shanexxx 5500 9 21-03-2015
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Ziggo pakket binnen, volgens modules aangesloten maar geen signaal! « Ga naar bericht

Als je gewoon je TV op het antenne stopcontact aansluit, dus gewoon analoog met behulp van de coax kabel. kun je dan zender ontvangen? Nederland 1 moet sowieso altijd aanwezig zijn. Als dat niet ...

sharonc1 3552 2 02-01-2015
door pxist
Geen nieuwe berichten

voorbereiding installatie alles in 1 « Ga naar bericht

Heeft Ziggo die kabel in de woning gebracht? Ik ben bang van niet, degene die de kabel in de woning gebracht heeft was/is ook verantwoordelijk voor een hoofdaansluiting van waaruit je verder k...

lonneke254 2894 1 27-06-2014
door kobus1960
Geen nieuwe berichten

Z2 internet - geen internetverbinding mogelijk met oude XP computer (met UTP) « Ga naar bericht

Aha, ja dat kan nog vast worden ingesteld ondanks dat het ip wel op dhcp staat. Als dat echter fout staat werkt het niet inderdaad.:) Fijn te horen dat je het gevonden hebt en bedankt voor de t...

Jerutten 3651 7 14-01-2014
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Perfecte verhuizing « Ga naar bericht

dit soort berichten zijn altijd welkom :)

Justin23 3138 2 02-04-2013
door Monteur_kees
Geen nieuwe berichten

Interne communicatie matig ervaren « Ga naar bericht

Daar heb je zonder meer gelijk in, bij de meesten gaat het goed. Het is ook niet mijn bedoeling om aan te duiden dat alles mis gaat. Er zijn er aan diverse ervaringen te merken, een paar die mi...
(Pagina: 1 2)

Kelvinator 10206 31 14-02-2013
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

2e of 3e smartcard « Ga naar bericht

1200 bellen, want met een AiE pakket moet je die 3 smartcards zonder problemen kunnen activeren. Dus Ziggo moet deze kaarten voor je activeren.

ruudencarola 3469 1 26-12-2012
door MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Geen signaal hoofdkabel « Ga naar bericht

Goed nieuws !! Veel plezier (hopelijk) straks ! *byehappy*

ronniebastard 9517 14 22-05-2012
door
Geen nieuwe berichten

ervaring met Ziggo « Ga naar bericht

Indien je op papier of per mail een bevestiging hebt van die datum, heeft Ziggo een probleem. Dan dienen zij voor een verbinding te zorgen. Heb je die niet, maar alleen mondelinge toezeggingen, h...

geradus 3652 1 22-05-2012
door Zippo
Geen nieuwe berichten

Smartcard activatie. « Ga naar bericht

Vanwege de problemen met het (re)activeren van de smartcard heb ik maandag een mailtje gestuurd naar de CTO van ziggo. En niet geheel onverwachts werd ik vanmorgen gebeld door een ziggo-medewerker...

kezeltje 11267 9 22-05-2012
door
Gesloten onderwerp

Wel verbinding maar geen internet op laptop « Ga naar bericht

Dit topic was van July vorig jaar. Omhoog kicken is niet de bedoeling. Hierbij gesloten, later vandaag verwijderd.

claudiaboel 6194 5 20-04-2012
door kobus1960
Geen nieuwe berichten

Monteur niet opkomen dagen « Ga naar bericht

Ik zou zeker even een klachtenformulier invullen. Bij een familielid van mij waren ze vergeten een knop om te zetten in een wijkkast. Geen internet/telefoon/televisie. Ik heb toen zelf pre-paid moe...

Userpk 3748 2 31-03-2012
door Nicholas
Geen nieuwe berichten

Ziggo monteur en afhandeling internetsignaal « Ga naar bericht

annab, mij collega`s van de verantwoordelijke afdelingen zijn volop in beweging en het verheugd mij te vertellen dat dat voorspoedig gaat wellicht morgen een update :) gr, Piotje Automatis...

annab 5508 13 30-03-2012
door Monteur_kees
Geen nieuwe berichten

Monteur zonder bericht niet op komen dagen « Ga naar bericht

rabbi schreef: Vandaag, zaterdag 17 maart, zou een monteur tussen 12 en 18 komen om alles-in-1 te installeren. De afspraak was via internet gemaakt, en zowel via post als via telefoon door zigg...

rabbi 7344 11 22-03-2012
door Ziggo-WebCare_Jelle
Geen nieuwe berichten

Installatieafspraak en klantenservice « Ga naar bericht

Kijk dit is nog eens feedback ! Een goed bericht is altijd welkom op dit forum..... Veel plezier met je pakket......;)

EWWWTB 5090 2 13-01-2012
door MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Smart card « Ga naar bericht

Als je een Ziggo alles in 1 abbo hebt kan je 1200 bellen. Kom je ook bij de helpdesk terecht.;)

Merte78 4149 3 25-12-2011
door kobus1960
Geen nieuwe berichten

geen internet « Ga naar bericht

Stuur een Persoonlijk Bericht ( PB ) naar Ziggo_Webcare_Jelle en hopenlijk kan hij of één van zijn collega's het traject versnellen.........;)

josefien 5400 7 15-11-2011
door MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

geen signaal « Ga naar bericht

Fijn om te horen! Bedankt voor de update :) veel plezier!

snowlion 4487 3 24-09-2011
door veloci
Geen nieuwe berichten

Wij willen je niet als klant... « Ga naar bericht

Het lijkt daar wel op ja, pech voor ziggo, maar wel goed dat ze het even meekrijgen op deze manier. :)

joop hoop 2916 8 12-09-2011
door BMP
 Nieuw onderwerp
Spring naar forum:

Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek
Geen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.
Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Gilex< 5 mins
| Ziggo Webcare00:09:20
| Zippo02:06:56
| Desmark04:45:39
| Chou08:46:24
| fblemans18:14:04
| Black Tiger20:03:40
| Bitfreak21:32:41
| Tschack22:11:54
| Dickey22:22:23
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet