obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Forum bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Ziggo verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
  Onderwerp /      Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

AOP vervangen « Ga naar bericht

Hoi jvd1946, De horizon heeft inderdaad de mogelijkheid om hem aan te sluiten op je bestaande thuisnetwerk. Matty

: 3420
: 4
Auteur: jvd1946

Laatste bericht:
30-09-2015 12:58
Avatar van gebruiker
Matty
Geen nieuwe berichten

Hoofdaansluiting verouderd mbt nieuwe modem? « Ga naar bericht

Draadloos TV signaal doorgeven is in bepaalde gevallen wel mogelijk. Kijk eens naar de Marmitek producten. Of anders heeft Philips tegenwoordig ook dingen er voor. Zoek op Google even op "draadl...

: 8131
: 10
Auteur: shanexxx

Laatste bericht:
21-03-2015 14:32
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Ziggo pakket binnen, volgens modules aangesloten maar geen signaal! « Ga naar bericht

Als je gewoon je TV op het antenne stopcontact aansluit, dus gewoon analoog met behulp van de coax kabel. kun je dan zender ontvangen? Nederland 1 moet sowieso altijd aanwezig zijn. Als dat niet ...

: 4737
: 3
Auteur: sharonc1

Laatste bericht:
02-01-2015 18:22
Avatar van gebruiker
pxist
Geen nieuwe berichten

voorbereiding installatie alles in 1 « Ga naar bericht

Heeft Ziggo die kabel in de woning gebracht? Ik ben bang van niet, degene die de kabel in de woning gebracht heeft was/is ook verantwoordelijk voor een hoofdaansluiting van waaruit je verder k...

: 3524
: 2
Auteur: lonneke254

Laatste bericht:
27-06-2014 22:41
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

Z2 internet - geen internetverbinding mogelijk met oude XP computer (met UTP) « Ga naar bericht

Aha, ja dat kan nog vast worden ingesteld ondanks dat het ip wel op dhcp staat. Als dat echter fout staat werkt het niet inderdaad.:) Fijn te horen dat je het gevonden hebt en bedankt voor de t...

: 4228
: 8
Auteur: Jerutten

Laatste bericht:
14-01-2014 19:58
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Perfecte verhuizing « Ga naar bericht

dit soort berichten zijn altijd welkom :)

: 3437
: 3
Auteur: Justin23

Laatste bericht:
02-04-2013 23:55
Avatar van gebruiker
Monteur_kees
Geen nieuwe berichten

Interne communicatie matig ervaren « Ga naar bericht

Daar heb je zonder meer gelijk in, bij de meesten gaat het goed. Het is ook niet mijn bedoeling om aan te duiden dat alles mis gaat. Er zijn er aan diverse ervaringen te merken, een paar die mi...
(Pagina: 1 2)

: 12866
: 32
Auteur: Kelvinator

Laatste bericht:
14-02-2013 16:52
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

2e of 3e smartcard « Ga naar bericht

1200 bellen, want met een AiE pakket moet je die 3 smartcards zonder problemen kunnen activeren. Dus Ziggo moet deze kaarten voor je activeren.

: 3996
: 2
Auteur: ruudencarola

Laatste bericht:
26-12-2012 15:46
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Geen signaal hoofdkabel « Ga naar bericht

Goed nieuws !! Veel plezier (hopelijk) straks ! *byehappy*

: 10610
: 15

Laatste bericht:
22-05-2012 11:58
Avatar van gebruiker
Geen nieuwe berichten

ervaring met Ziggo « Ga naar bericht

Indien je op papier of per mail een bevestiging hebt van die datum, heeft Ziggo een probleem. Dan dienen zij voor een verbinding te zorgen. Heb je die niet, maar alleen mondelinge toezeggingen, h...

: 4135
: 2
Auteur: geradus

Laatste bericht:
22-05-2012 11:05
Avatar van gebruiker
Zippo
Geen nieuwe berichten

Smartcard activatie. « Ga naar bericht

Vanwege de problemen met het (re)activeren van de smartcard heb ik maandag een mailtje gestuurd naar de CTO van ziggo. En niet geheel onverwachts werd ik vanmorgen gebeld door een ziggo-medewerker...

: 12940
: 10
Auteur: kezeltje

Laatste bericht:
22-05-2012 10:33
Avatar van gebruiker
Gesloten onderwerp

Wel verbinding maar geen internet op laptop « Ga naar bericht

Dit topic was van July vorig jaar. Omhoog kicken is niet de bedoeling. Hierbij gesloten, later vandaag verwijderd.

: 6723
: 6
Auteur: claudiaboel

Laatste bericht:
20-04-2012 10:35
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

Monteur niet opkomen dagen « Ga naar bericht

Ik zou zeker even een klachtenformulier invullen. Bij een familielid van mij waren ze vergeten een knop om te zetten in een wijkkast. Geen internet/telefoon/televisie. Ik heb toen zelf pre-paid moe...

: 4401
: 3
Auteur: Userpk

Laatste bericht:
31-03-2012 22:48
Avatar van gebruiker
Nicholas
Geen nieuwe berichten

Ziggo monteur en afhandeling internetsignaal « Ga naar bericht

annab, mij collega`s van de verantwoordelijke afdelingen zijn volop in beweging en het verheugd mij te vertellen dat dat voorspoedig gaat wellicht morgen een update :) gr, Piotje Automatis...

: 6378
: 14
Auteur: annab

Laatste bericht:
30-03-2012 23:08
Avatar van gebruiker
Monteur_kees
Geen nieuwe berichten

Monteur zonder bericht niet op komen dagen « Ga naar bericht

Quoterabbi schreef: Vandaag, zaterdag 17 maart, zou een monteur tussen 12 en 18 komen om alles-in-1 te installeren. De afspraak was via internet gemaakt, en zowel via post als via telefoon door...

: 9223
: 12
Auteur: rabbi

Laatste bericht:
22-03-2012 17:28
Avatar van gebruiker
Ziggo-WebCare_Jelle
Geen nieuwe berichten

Installatieafspraak en klantenservice « Ga naar bericht

Kijk dit is nog eens feedback ! Een goed bericht is altijd welkom op dit forum..... Veel plezier met je pakket......;)

: 5840
: 2
Auteur: EWWWTB

Laatste bericht:
13-01-2012 17:30
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Smart card « Ga naar bericht

Als je een Ziggo alles in 1 abbo hebt kan je 1200 bellen. Kom je ook bij de helpdesk terecht.;)

: 4495
: 4
Auteur: Merte78

Laatste bericht:
25-12-2011 13:55
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

geen internet « Ga naar bericht

Stuur een Persoonlijk Bericht ( PB ) naar Ziggo_Webcare_Jelle en hopenlijk kan hij of één van zijn collega's het traject versnellen.........;)

: 6329
: 8
Auteur: josefien

Laatste bericht:
15-11-2011 15:19
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

geen signaal « Ga naar bericht

Fijn om te horen! Bedankt voor de update :) veel plezier!

: 4984
: 4
Auteur: snowlion

Laatste bericht:
24-09-2011 22:35
Avatar van gebruiker
veloci
Geen nieuwe berichten

Wij willen je niet als klant... « Ga naar bericht

Het lijkt daar wel op ja, pech voor ziggo, maar wel goed dat ze het even meekrijgen op deze manier. :)

: 3499
: 9
Auteur: joop hoop

Laatste bericht:
12-09-2011 19:32
Avatar van gebruiker
BMP
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd