obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggp blijft hangen bij 1030 code
Matty
Als je het wachten lang vind duren en je niet gratis belt, waardoor het wachten alleen maar langer lijkt te duren.
(ik zet gewoon mijn telefoon op speaker en ga iets anders doen op de muziek van ziggo wachtservice Smile )

dan zou je ook https://www.ziggo.nl/klantenservice/a...formulier/ kunnen gebruiken ziggo neemt dan contact met jou op.

Misschien bellen ze dan op een ongelukkig tijdstip maar uit ervaring weet ik dan dat je dan snel een andere terugbelactie kan verwachten als het jou wel uit komt.

Misschien is het handig?

Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggp blijft hangen bij 1030 code', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mediabox XL afstandsbedienings code Telefunken TV Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 14-08-2017
Cisco 8485 blijft in loop Klacht over Ziggo : 10 19-02-2017
Horizon Mediabox blijft hangen op 'Searching' Hardware instellingen : 4 14-08-2015
Internet blijft wegvallen Klacht over Ziggo : 13 31-05-2015
13TH Street, Syfy en E! weg bij oude UPC klanten, blijft bij Ziggo Ziggo nieuws : 3 10-05-2015
Advertentie